![]() |
Het grote 'nieuwe aanwinsten'-topic
Post hier je nieuwe boekenaanwinsten!
TS begint: Diana Gabaldon - Het vlammende kruis Diana Gabaldon - Sneeuw en as |
Rien Poortvliet - Van een kabouter die niet op vakantie wil
Ik heb hem nog niet, maar hij is onderweg. |
Ik heb net een heel mooi studiegerelateerd boek gekocht: 'Curating and the educational turn'.
|
Ik kocht alleen maar een heel mooie agenda, maar dat is ook een boek. :o Deze:
http://www.shopcast.nl/image.asp?sho...8575&location= |
Ik heb 'De Breibijbel' gekocht :o Ik brei heel veel maar kan maar een steek en nu heb ik een bok waarin alle steken worden uitgelegd en kan ik over een jaar ofzo ook figuurtjes breien en en en en en <3 :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder heeft ze, maar ik heb ze ook zo vaak gelezen. Maar eigenlijk bedenk ik me dat ik absurd vaak de eerste paar delen heb gelezen, maar dat ik steeds minder ver kom, en volgens mij heb ik het laatste boek zelfs nog nooit gelezen -o-
|
Rindert Kromhout - Soldaten huilen niet
Erin Morgenstern - Het nachtcircus En ik heb nog een heel mooi boek gekocht over Olafur Eliasson (Y) |
Diana Gabaldon is zooo fijn <3
M'n laatste aanwinst was pff. Geen idee, wat erg :bloos: |
Afgelopen vrijdag vierde ik mijn verjaardag en toen kreeg ik de volgende boeken:
- number9dream - David Mitchell - De dikke vegetariër - Mark Bittman (wat een fantastisch kookboek is dat!) - Man in the dark en Moon palace, beide van Paul Auster - The satanic verses - Salman Rushdie - An abundance of Katherines - John Green Ik heb weer leesvoer. (L) |
Chris Ryan - Bloed broeders
En verder de serie de aardkinderen van Jean M. Auel. |
afgelopen 2 weken mijn boekenkast flink uitgebreid..
Jan Siebelink - engelen van het duister Anna Rice - mijn naam is Lestat Mo Hayder - ritueel Tess Gerritsen - koud hart Audrey Niffenegger - de vrouw van de tijdreiziger Arthur Golden - dagboek van een geisha Kim Harrison - heksen en duivelsgebroed Lin Anderson - Zwarte Vlucht |
Richard Russo - Brug der zuchten
Rascha Peper - Vossenblond John Boyne - Het winterpaleis \o/ |
Christopher Paolini - Erfenis
Omdat ik toch wel benieuwd ben hoe het afloopt. |
Ik mag voor kerst wat dingen uitzoeken, nu heb ik het eerste deel van 'dagboek van een klotejaar' al gekocht, maar weet iemand of het de moeite waard is ook het tweede deel te lezen?
|
Gisteren van de Sint The Help van Katherine Shockett gekregen (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |