![]() |
ik ben verliefd
hallo
ik ben verliefd op een meisje maar ik weet niet of zij dat ook is op mij. hoe zijn jullie dat te weten te komen? Ik durf haar niet te vragen bang dat ze nee zegt. |
Kijk eens in het ''vindt hij/zij me leuk?'-topic :y
Je zult sowieso wel iets aan contact moeten leggen. Oogcontact, digitaal, of toch geowon kletsen. |
okay zal ik doen
maar als ze nee zegt ben ik bang dat iedreen mij uitlacht enz want ik heb vroeger ook al problemen gehad op school en nu gaat het net wat beter |
Meestal als je iemand leuk vind dan merk je op een of andere manier ook wel of de ander jou ook leuk vind. Als je dat helemaal niet merkt dan zou ik er eerst eens proberen achter te komen of ze jou leuk vind. Als je denkt dat zij jou ook leuk vind, dan kun je voorzichtig aangeven dat je haar leuk vind. Je hoeft haar niet meteen te vragen natuurlijk. Zeg bijvoorbeeld dat je haar lief vind. Als ze daar goed op reageert kun je een tijdje later bijv iets over haar uiterlijk zeggen. Of dat ze leuke kleren draagt. Gewoon langzaam opbouwen en probeer er zo achter te komen wat zij van jou vind.
|
okay
ik zie der 3 keer per week maar dan zijn mijn of haar ouders der bij en ik vind dat niet echt prettig begrijp je |
hmmm, ik zal eens goed luisteren naar de volgende berichtjes, ik heb namelijk hetzelfde probleempje...
|
okay
ps ik ben de vriend van haar broer dat maakt het noch wat erger |
ehm, als het je vriend is, waarom zou hij er dan een groot probleem van maken?
|
ja eigelijk wel maar misschien vind hij het lullig of zo
Citaat:
|
Contacteer haar met een sms of bel haar op een rustig moment.
|
Je zult vanzelf merken als de vonk is overgeslagen, spreek wat vaker met elkaar af.. vraag of ze zin heeft om naar de stad te gaan en ga wat leuks doen :-) Bovendien zorg dat je gewoon veel contact met d'r hebt via MSN/SMS en in het echt, but don't over-do it.... je kunt dan opdringerig overkomen en dat is wel het laatste wat je wilt!
|
ik heb der hyves en msn maar dan zie je nooit waarneer ze online is want op hyves is ze altijd online en msn is ze noit online???
Uit vragen durf ik niet. We hebben wel een goed gesprek gehad gister met de spooktocht van haar zusje wij zaten bij elkaar. Daar had ik wel beetje gevoel dat zij ook op mij was |
Vraag d'r om haar nummer dan :-) Dan zeg je gewoon dat jullie misschien dan nog 'n keer wat kunnen afspreken!
|
ja ik heb der nummer ook
maar ik weet niet of ze ook op mij is en of ze dat wilt als ik het zeker wist had ik het allang gevraagd |
Citaat:
|
ik zie haar donderdag en vrijdag weer dan kijk ik of ze ook op mij is
ps en anders stuur ik een sms. wat zal ik er in zetten |
Ik kan begrijpen dat RienoBieno 't vervelend vind om zomaar te vragen: vind je me leuk? Wat je doet is gewoon een poosje veel contact hebben, en op een gegeven moment als je denkt ja ze is echt leuk actief met me aan 't praten dan begin met met meer ''Xxxjes'' achter je berichtje te zetten, uiteindelijk als ze mee doet na een tijdje zet je er ''ly'' achter (=love you). Als ze hetzelfde doet, en ook ''ly'' achter haar berichtjes zet.. vraag of ze een keer wilt afspreken. Je bent er namelijk dan al zeker van dat ze je leuk vindt. :)
|
okay is goed ik dat ze dat dan doet we hebben het wel eens of liefde met elkaar en toen zetten zij haar top tien in ik stond er niet in en ze zij haar nummer een niet dus ook misschien
of misschien weet een van haar vriendinnen het op de judo ik ga het vragen dat zeker en dan doe ik jou plan |
Citaat:
Citaat:
|
okay
ik zie haar donderdag en vrijdag weer en dan weer maandag als we dan in de auto zatten hadden we het wel is over liefde zij ging der top 10 van jongens invullen behalve 1 Ik stond er niet dus misschien ben ik die nummer 1 en ik ga haar vriendinnen vragen of ze op mij is dan komt zij het ok wel te weten maar ag begrijp je het zo wel |
Je moet ophouden met via-via dingen proberen te regelen. Praat gewoon met haar.
|
ja dat weet ik maar daar bne ik te verlegen voor
|
Ja, maar je maakt geen goede indruk als je niet eens de ballen kan kweken om met haar zelf te gaan praten en alles via-via doet.
|
ja dat weet ik
ik eerst kijk of zij op mij is en dan vraag ik haar maandag om gezellig met zijn 2 wat te drinken |
Kun je dat niet beter andersom doen?
|
Wat zou er zo erg zijn aan eerst met haar wat te gaan drinken en dan te kijken of ze jou ook leuk vindt?
|
ja weet ik ook niet
waar zoude jullie heen gaan met een meisje van 13 en ik ben 15 |
Weet iemand misschien iets
|
Terrasje. Of lekker door de stad rondlopen en ergens gaan kletsen. Zo creatief kun je toch wel zijn?
|
ja inderdaad daar dacht ik ook aan maar ik wist niet wat ik on doen op deze leeftijd
|
Overdag kun je echt wel op een terras of in en cafe zitten. Of je gaat naar de bios ofzo
|
Of ga gewoon bij jou thuis chillen als dat kan. Een natuurlijke omgeving zorgt voor minder spanning ;)
|
vraag een vriendin van jou,
die een vriendin is van haar... en laat je haar vragen of ze wat voelt voor jou xD is laf maar werkt het beste |
Ik zou het dus gewoon lekker niet aan haar vriendin vragen, maar gewoon wat in de eerste post al duidelijk gemaakt wordt: zoek oogcontact, praat met elkaar en laat haar merken dat je haar leuk vindt (langer aankijken, misschien eens aanraken of bij een aanraking dat langer doen bla bla ). Zoals syori zegt, je wil toch graag dat ze je leuk vindt ipv een slappe zak?
|
okay zie haar vandaag weer ga het proberen te laten merken
|
Als ik het zeker weet doe ik dit in der jas
er zijn 5 woorden waarmee ik je iets wil vragen. hele dagen, gaan voorbij. zonder verkering tussen jou en mij, er zijn 5 woorden als ik ze nu eens tegen je zij. ik ga ze nu zeggen: wil je verkering met mij? Xxxx Rien |
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, kappen met die briefjes en praten met die vrouw
|
jaja vrijdag na dit briefje
maar een goede rijm hoor:D |
Haal je de spelfout er wel uit?
|
ja heb hem gevonden geschreven toen ik klein (9 a 10) was had ik zei met ij geschreven inderdaad
ik zal het doen |
maar
Citaat:
|
jaja dat weet ik
|
Wat hij bedoelt te zeggen is waarom je zo vastbesloten bent om haar via een briefje verkering te vragen in plaats van daadwerkelijk met haar te gaan praten. Als je niet eens met haar durft te praten en je haar opeens een briefje geeft met de vraag of ze alsjeblieft verkering met je wil zal ze waarschijnlijk alleen maar schrikken en aan haar vriendinnen laten lezen die het bijzonder komisch zullen vinden dat je een briefje stuurt om verkering te vragen alsof je nog in groep 6 zit.
Serieus, abort the plan met dat briefje en ga gewoon eens met haar praten en vraag haar mee uuuuuit! Het is zo simpel! |
ik praat veel met haar
elke maandag donderdag en vrijdag |
Citaat:
|
Doe het alsjeblieft niet met briefjes. Dat zou voor mij de reden zijn om je ontzettend af te wijzen als ik dat meisje was. Vraag het persoonlijk aan haar. Geen briefjes. Dat is debiel.
|
lol daar moet ik gelijk in geven, is nogal laf lol xD
maarja ben er exper in duss.... dont ask me xD maar zou je niet gewoon op der gewoon afstappen met smoes van ja de bal vloog hier heen en uhm misschien gezien en aanleiding voor begin van gesprek in smoezen? |
nou ik zie der vanavond zal ik het merken
|
Vraag gewoon of ze iets leuks met je gaat doen
|
Als der broer er bij is ik dacht het niet
dat ga ik maandag vragen dan zijn we met zijn 2 op de judo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |