![]() |
Buitenlandse stage
Hallo,
ik heb de mogelijkheid gekregen om naar berlin stage te lopen in een kinderdagverblijf.. nu is het nog de vraag of ik het zal doen ofniet. heeft er iemand ervaringen? graag melden:D |
Spreek je Duits?
|
Citaat:
als ik het daar niks vind moet ik de 20 weken wel afmaken |
Ik raad het je zeer aan, een ervaring in het buitenland voor langere periode is naast erg leuk ook heel erg leerzaam. Je moet er echter wel helemaal achterstaan en je overgeven aan de levenswijze van de mensen daar in Berlijn, ze lijken op het eerste oog zo hetzelfde maar naarmate je ze beter leert kennen ontdek je dat niet eens zo ver van huis een hele andere cultuur leeft met hele andere normen en waarden. Een aanradertje, dat sowieso.. maar denk er heel goed over na!
|
Speciaal naar Berlijn voor een kinderdagverblijf?
|
Citaat:
|
Aaahw ik ben jaloers :D Als ik jou was zou ik sowieso gaan ^^
|
Ik zou het je ook aanraden! Zeker als je de taal beheerst. Je zal er een hoop leren en zoiets blijft sowieso altijd de rest van je leven bij. En ik neem aan dat je niet 7 dagen in de week werkt, dus je zou altijd nog je familie/vrienden naar Duitsland kunnen laten komen als je ze mist. Duitsland is niet heul ver weg gelukkig.
|
ik weet dat het niet zo heel ver weg is 600 km van huis weg...
buiten dat ga ik hier cv missen alle wedstrijden en trainingen, het mini kamp waar ik mee gaa als leiding... allemaal leuke dingen.. uiteraard ga ik nog meer missen.. daar zit ik tussen te twijfelen.. anders moet ik hier gewoon stage lopen op een kinderdagopvang ofzo |
Citaat:
|
okee.. op dit moment wil ik heeeeeeel graag.. haha.. vorige week wou ik eerder niet gaann dan wel! maar nog twiijfel ik
|
Ach.. ALS je het een foute keuze is, is het nog geen ramp. Het zijn maar 20 weken.
|
Citaat:
|
Ligt eraan wat je zelf wilt, als het niet móet en je staat er niet helemaal achter zou ik het niet doen. Je moet pas gaan als je zéker weet dat je het wilt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |