![]() |
Saai en Hoi en het Grote Rellen #1545
*O*
|
Goede titel Absinthe :cool:
|
heu, ik had alweer de 500 te pakken.
|
'middag mensen
|
hey jongens, het is al meer dan een jaar stil op mijn profielboodschapjes ding. doe eens lieve dingen zeggen! :o
|
Ik vind het nog steeds geen rel, overigens. En wat mij betreft hoeft het dat ook niet te worden. Macrador, ik scande een beetje snel door de posts heen die over mij gingen, en dat viel me op. Ik heb het verkeerd gezien. Sorry. Lijkt me geen wereldramp verder.
|
Was er een rel? :eek:
|
Nee.
|
Rellen! *O* Macrador, pik je dat zomaar?
|
Nee :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos: Kut. Was het zo duidelijk? :(
|
dankjulliewel liefjes!:D
|
|
Schro :D(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahahaha Luud ik moest echt keihard om je lachen. Dat wilde ik even zeggen. Om dit:
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post32061037 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en ik moet ook heel hard lachen om hoi :D
Absinthe je vindt alleen jezelf belangrijk! En je bff's kennelijk, maar verder NIEMANDDDDDD. |
Arme Carn :( :D
|
Citaat:
|
Crashende laptop en deadline voor een essay over 10 minuten gaan niet samen.
|
|
wie is liv? ik volg het allemaal niet meer :'(
|
Citaat:
|
:(:bloos:
Vooruit, mijn volgende essay ga ik direct schrijven als ik de opdracht krijg oke? |
Lul niet :D we weten allebei dat dat niet waar is.
|
Citaat:
|
Wil je wedden :D?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit nu mobiel en volg er NIKS van. :D Wil iemand mij even een samenvatting geven? Wat is er met de hoi-topics aan de hand en wat is de rel?
|
Citaat:
|
Er is (nog) geen rel :p je hebt nog niks om te volgen.
@Apate: True, maar misschien krijg je dat wel een dag of 2 van tevoren te horen! Dat kun je makkelijk zeggen, weet ik veel :D |
huh, jive is toch een lieffie?
ah ik weet het ook allemaal niet meer. ik onthou alleen de goede dingen. volgens mij heeft ie me ooit een heterd genoemd of zo. of gezegd dat ik in ieder geval niet lellek was. in ieder geval had ie een keer groot gelijk en dat blijft bij :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik onthou jou nog steeds aan de hand van stenen fallussen :o |
Citaat:
|
Citaat:
ik onthou jou als die jongen waar ik nog een biertje van tegoed heb! :D |
Citaat:
Huh ohja? Waarvan dan? :o Nou prima, als ik je nog ooit zie herinner mij eraan dan krijg je een heerlijke fles Dommelsch! |
Hij heeft gezegd dat ik een kroket ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |