![]() |
Shagje
Welk merk en soort van tabak/vloeipapier/(filter)tips gebruiken jullie om een shagje te rollen?
ikzelf: - tabak: Belgam Lucky Strike 21 blue (light) - vloeipapier: Rizla blauw (small format) - (filter)tips: TOP (tips) mvg Dr. Pokerface |
ik rook drum
|
niet voor shagjes, wel voor joints: american sprit tabak, smoking blue of jaja silver en futurola tips. (Y)
|
Voor shagjes: Javaanse Jongens Tembaco + Mascotte Special
Voor Joints: Javaanse Jongens Tembaco + Smoking Kingsize (blauw) + vaag tipboekje genaamd Books |
Citaat:
Voor joints gebruik ik sigaretten en Smoking kingsize brown. |
shag:
pall mall rood + rizla oranje Brandaris + Rizla orange jonko: Pall mall rood + smoking gold soms mascotte special zilver (voor tijdens de pauze) |
Voor shag:
-Gualoisses zwaar of Lucky Strike zwaar -Mascotte vloei Jointje: -Smoking vloei slow burning -amnesia haze -zelfde shag, -alien tipjes |
Blowen met zware shag :(
|
Citaat:
Hahahaha, wat jij gebruikt doe ik ook altijd! Exact hetzelfde! |
ik rook geen shag ofzow, meestal theeblaadjes, of mentol heb gehoord dat ze zon nieuwe sigaret ontwikkeld hadden,. komt alleen waterdampt vanaf ofzow, iemand die die ook kent
|
Moet toegeven: meestal rook ik gewoon Marlboro's.
Tijde L n M en Pall Mall gedaan maar die wordt ik gauw beu... Marlboro is koning, weet zelf ook wel dat het kapotgehyped is |
Citaat:
|
Ik kan Lucky Strike Fireleaf voor in een joint erg aanraden! Verder gebruik ik altijd Smoking Deluxe (zwarte verpakking, voor de swag) aangezien er geen verschil zit in prijs / papier breedte. Altijd gewoon een lekkere grote hand tip bij de shoppa meenemen.
|
Pall Mall shag, mascotte vloeitjes.
Soms dan, ik rook filters. |
Zware vanelle :D:D
|
American spirit. Vloeitjes en tipjes boeit me vrij weinig, eigenlijk, dus dat wisselt nogal.
|
American spirit + Smoking Gold
Voor tipjes heb ik geen voorkeur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |