![]() |
[WINDOWS] Paint, WordPad e.d weer terugkrijgen
Ik kom pas thuis van een weekendje weg en er heeft dus iemand expres met mijn pc zitten kloten. (vermoed mijn broertje) Nu zijn er dus een aantal programmatjes weg en een paar spellen, maar dat maakt niet zoveel uit want ik kan die makkelijk weer terugkrijgen :)
Maar nu is dus ook Paint en WordPad weg :mad: misschien nog een paar andere want ik ben nog aan het kijken. Mijn vraag is dus hoe ik Paint en WordPad het makkelijkst terug kan krijgen? |
windows installatie cd erin, en dan kun je programma's toevoegen/verwijderen of zowiets kiezen of 'windows installatie aanpassen' of hoe het ook heet
ps. het is niet zo dattie alleen de snelkoppelingen verwijderd heeft :o |
Ongeveer,
configuratiescherm->software oftewel, add remove components->windows components...mogelijk moet je de cd idd inrammen...misschien staat die sowieso op je schijf in bepaalde gevallen |
Het zou kunnen dat 'ie onder C:\Windows\Options\Install staat; de benodigde inhoud van de Windows cdrom bedoel ik dus, dus als je een popup krijgt met "doe de cdrom in de drive of geef een andere locatie aan", kun je de locatie hierboven proberen, scheelt weer een cdrom opzoeken ;)
|
Citaat:
Ik zie btw ook nergens een bevestiging staan van DR dat het probleem is opgelost |
Probleem heb ik al opgelost :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |