![]() |
Wachten op Saaifers #1546
:O
|
yes, iemand heeft het gedaan. *O*
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten mijamoto 53 Quis 2.0 37 Martiño 35 Apate 34 Chicka Little 27 Carn 24 .sann 23 Saints 21 Rationeel 19 The Larch 18 Luud 17 Little Phoebe 17 Sarah 16 Bert95 14 Lusi 14 Commendatore 14 Schrödinger 13 Trimm Trabb 13 Chick Rock 12 Absinthe 11 Panopticon 10 Lorelei 9 Dobermann 8 Noci 7 Pippeloen 6 Noedelhap 5 fizzle-fluffy 4 Lentekriebel 4 Pierrot 4 Daboman 3 Syori 2 Mc Kauw 2 snoopy 1 Liv 1 Paranoide 1 deadlock 1 Axel11 1 Ik sta niet meer bovenaan *o* |
wow ik heb mn aantal post vermindert voor de helft.
|
Ik wel :(
|
Sog sog sog ;)
Ik had het heel erg triest van mezelf gevonden als ik weer bovenaan had gestaan. Sowieso was ik er gisteravond de hele avond al niet. Ik heb college tussendoor gehad. En ik moest een essay schrijven. En ik heb mijn fiets laten maken en ik ben naar een computerwinkel geweest. Eigenlijk heb ik best veel dingen gedaan! Als ik dan nog steeds bovenaan had gestaan :D:D |
Terug naar dissonante, consonante en autonome resonantie van argumenten tov het dominante discours!
|
Inderdaad!
-o- Terug naar opruimen. |
Team Fortress, *O*.
|
CL, misschien moet je even opzoeken wat een "songwrither" is. ;)
|
Citaat:
|
17 procent verdiend met ING in 2 dagen :o:o:o:o
|
Speculeren is niet verdienen. :nono:
|
geld binnenhalen is verdienen? :confused: :p
|
sommige forummers zijn hier echt mongolisch aangelegd ofzo....:o
|
Nee, het is legaal geld van iemand anders afpakken. ;) Speculeren is een parasitaire bezigheid.
|
Citaat:
|
Ik had net een heel intelligente mop getypt voor in het schaaktopic en toen was hij al dicht. :(
|
Agossie :( wat was je mop dan?
|
Ik zou wel een middagdutje willen doen :bloos:
|
Een man en een hond zijn aan het schaken. De buurvrouw komt langs en zegt: "Wauw, wat een slimme hond!" "Nah", zegt de man, "valt wel mee. Hij heeft nu al drie keer verloren!"
|
Huhu :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond hem zelf eigenlijk niet eens leuk. Even denken of ik nog meer moppen over schaken ken. Apate, waar komt je sig vandaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap hem niet :o
|
Citaat:
|
wat is een ander woord voor lenzendoosje??
Spoiler
|
Ik heb ook wel eens lenzenhouder gehoord :O maar waarom zou je er een ander woord voor moeten hebben :O?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeiend :O alsof er mensen nu gaan zeiken dat het discriminerend is :O
|
Citaat:
Spoiler
Okee, die is dan weer niet zo grappig. |
dalen komen de belgen in opstand :D:D ow laat maar.
wat is het toppunt van binnen pret??
Spoiler
|
Een Belg, een Duitser en een Nederlander bevinden zich in een brandend huis op de tweede verdieping. De Nederlander grijpt een paraplu en springt naar beneden. Hij komt op de grond, raakt gewond en wordt naar het ziekenhuis gebracht, samen met de Duitser, die zijn voorbeeld had gevolgd. Na ongeveer drie dagen zijn ze weer beter en brengen een bezoek aan de Belg, die nog op de intensive care ligt. Over de stoel naast zijn ziekbed hangt een regenpak.
|
Ach, zo lang Belgen ook Nederlandermoppen maken!
|
Flauwe grapjes <3 :D:D
|
Ik ken ook veel Georgiermoppen, trouwens. Waarover maken Georgiers moppen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het vooroordeel over Georgiers dan? |
Georgiër moppen :cool:
|
Citaat:
Rare site overigens. :d |
Vaak zitten landmoppen in een driehoek met dezelfde drie vooroordelen: één land is dom, één land zuipt en één land is gierig. Zo is het met belgen vs duitsers vs nederlanders, maar ook met schotten vs ieren vs engelsen.
|
Citaat:
Zoiets. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens. Ongeveer acht jaar geleden lag mijn moeder in het ziekenhuis, en haar broer, nogal een lolbroek, kwam naar Nederland om haar op te vrolijken. In het ziekenhuis vertelde hij een rare mop met een Georgier en een geit waar iedereen heel hard om moest lachen, behalve ik, want ik snapte hem niet. "Wacht maar", zei hij, "over een paar jaar word je midden in de nacht wakker, dan begrijp je hem ineens en moet je heel hard lachen." Maar dat gebeurde nooit. En nu denk ik dat ik hem eventueel zou kunnen begrijpen, maar ik ben hem vergeten. :( Met andere woorden, vertel me al jullie geitenmoppen, misschien zit hij ertussen en herken ik hem! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |