![]() |
Help, een pratende saai! Maar wel platinablond. #1547
:)
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten The Larch 60 Quis 2.0 48 Sarah 47 Apate 42 Martiño 38 mijamoto 35 Dobermann 24 Gnork 22 Panopticon 17 Paranoide 15 Noedelhap 15 Chicka Little 14 Carn 13 snoopy 12 Trimm Trabb 12 Kensington 11 Chick Rock 10 Rationeel 9 Pippeloen 8 .sann 7 Schrödinger 6 *Miekje* 6 Luud 6 Syori 5 Daboman 4 Absinthe 4 Noci 3 Saints 2 Sabir 2 Pierrot 1 Lorelei 1 Aveta 1 Uice 1 Oeioei. :( |
Huhu :D
Goedemorgen :cool: |
Morgen.
|
Is het mogelijk om een halve banaan (in plakjes) in de koelkast te bewaren? Gewoon wat citroensap erover sprenkelen lijkt me niet afdoende, kun je het ook in een schaaltje water+citroensap zetten? Of sinaasappelsap? Of wordt dat echt heel ranzig?
|
Citaat:
|
Noooo :'(
Onze wasmachine doet weer moeilijk :'( |
beetje citroensap en dan strak afdekken/inpakken met vershoudfolie. dan kun je het prima bewaren hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemorgen :) ik heb even vrij!
|
Hoe bevalt het verder CR? Zie je mooie dingen *o*?
|
Ik bewaar halve bananen altijd gewoon zo in de koelkast. Niet afgedekt of met citroensap ofzo. Maar wel maximaal 2 dagen, daarna worden ze wel vies :P
|
@ TL: had je die andere site nog geprobeerd? Daar kon het wel gewoon! (Y)
|
wat een achternaam: Rutten bij/meergenaamd Verbeek :D
t.a.v. http://www.vernoeming.nl/vennegoor-o...ernamen-met-of |
Goedemorgen liefjes!
|
-O- Wie heeft er een leuk idee om Julia voor haar eerste verjaardag te geven? Ik ben compleet inspiratieloos. Een week later is het ook nog sinterklaas.
|
Hmm. Moeilijk :O!
|
"The eurozone is like the Hotel California, you can check out, but you can never leave."
|
Citaat:
Maar vandaag dus eerst nog een vrije morgen (de rest gaat kletsen met interessante mensen :() en dan naar een galerie waar we ook met iemand gaan praten. Daarna naar één of andere bekende pub en dan Indiaas eten. Eerste keer deze week dat ik 's avonds meekan met eten (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
En iets van winterlaarsjes? Al is dat misschien niet zo leuk als cadeau (hoewel een 1-jarige waarschijnlijk het inpakpapier sowieso het leukste vindt). Een winterset; mutsje, wanten, sjaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga inderdaad dan voor nuttige dingen :O en dan kan Julia met pakpapier spelen ja :O:Y
|
Citaat:
|
Huis 6-jarige pedofiel beklad
Bewoner al langere tijd bekende van politie http://www.speld.nl/wp-content/uploa...0337952202.png In de nacht van zondag op maandag is het huis van de 6-jarige Melvin Haan uit Zuidlaren door onbekenden beklad. In de buurt waar de jongen woont, gaan al langere tijd geruchten over pedofiele neigingen van het jongetje. De politie houdt er dan ook ernstig rekening mee dat dit de oorzaak is van het vandalisme. De tekst ‘Melvin is een goore fiese pedoviel’ werd maar liefst 38 keer werd aangetroffen op de woning van de familie Haan. Daarnaast is het huis ontsierd met mannelijke geslachtsdelen, diertjes, stripfiguren en asymmetrische hartjes van gekleurd stoepkrijt. Volgens wijkagent Nando Sluipert komt het incident niet uit de lucht vallen en heerste er al langere tijd een gespannen sfeer in de buurt. “In september merkte ik het voor het eerst, toen het nieuwe schooljaar begon. Ik kreeg veel klachten van meisjes uit groep 3 die op het schoolplein briefjes kregen waarop de vraag stond of ze Melvin lief vonden. Later schijnt hij bij de gymles zelfs zijn plasser hebben laten zien en gevraagd te hebben of hij het spleetje van de meisjes mocht zien.” Sluipert neemt de zaak hoog op, maar geeft toe geen idee te hebben over welk spleetje de meisjes destijds hebben gesproken. ‘Al sla je me dood. Ze zeiden echter het eerst allemaal nog wel leuk en spannend te hebben gevonden, maar later niet meer. En dan weet ik genoeg. Ik heb meteen een huiszoekingsbevel gevraagd om het kamertje van Melvin te kunnen doorzoeken. Volgens Melvin was er, behalve een monster onder z’n bed, niks te vinden. Dat bleek te kloppen, dus helaas had ik geen enkel bewijs voor de aantijgingen van de meisjes en kon ik verder niks doen.’ Melvins moeder Mandy verklaart ‘de troep te hebben verwijderd met staalborstels en een wagonlading groene zeep.’ . Het politiekorps Drenthe-Noord heeft toegezegd extra surveillanten in te zetten in Zuidlaren en de omringende dorpen Eelde-Paterswolde, Vries, Tynaarlo, Eelderwolde en De Punt. Op de verkooppunten van schoolkrijt wordt extra toezicht ingesteld. |
Citaat:
|
Koop dan iets waar het kind over een paar jaar ook nog iets aan heeft. Doosje duplo ofzo. En als mensen vinden dat je dan een klein cadeau geeft zou ik me er weinig van aantrekken.
|
Citaat:
Het is niet waar trouwens, maar toch :P Citaat:
http://www.diezijn4kids.nl/images/pr.../5700028-1.jpg (maar dan van marktplaats :o ) Maar bleeegh... Citaat:
Citaat:
|
Die bij is wel echt gaaf :cool:
|
Sarah heb ik voor haar eerste verjaardag een doosje blokken gegeven inderdaad. Echt het goedkoopste van het goedkoopste :o Maar dat hébben we dus al.
|
met die hello kitty watermolen maak je iedereen blij!
|
Citaat:
http://www.google.nl/search?gcx=w&ix..._HK8GgOtTn6O4B |
|
Kleurboek? Voorleesboek?
|
Citaat:
|
Ja, ik had er even niet aan gedacht dat jullie de meest standaard dingen al hebben natuurlijk! :D:D
Collegetijd in ieder geval. |
Citaat:
|
Ohja, die wheelybug hebben mijn mamma-collega's ook allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar als ik haar écht gelukkig wil maken geef ik haar een pakje billendoekjes wat ze helemaal mag leeghalen (N) :D
|
Heeft ze al een (eerste) bestekje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een schaaltje kattenbrokjes zou hier goed in de smaak vallen. Zo leuk om daar met je vette vingertjes door te roeren (y)
He, en dat bestekidee is leuk idd :cool: die onthoud ik ook even |
:cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |