![]() |
Wat moet ik kiezen!!! (help!)
hallow, binnekort koopt een vriend van me mijn mobiel over voor 80 euro, ik zit nu te denken, want ik wil heel graag een smartphone, en ik zag ereen voor 90 euro : LG optimus me, met android 2.2, maar aan de andere kant , ik zou heel graag een nieuwe ipod touch willen, HELLP wat moet ik het beste doen
nog een tientje door sparen, en kiezen voor de lg, of ff flink doorsparen en dan een ipod touch kopen?????????:confused::confused::confused: |
Je bedoelt een iphone neem ik aan?
|
nee ipod touch
|
Daarmee kan je niet bellen, dus het is appels met peren vergelijken.
|
oke dat maakt niet echt uit, daar kan ik heus wel wat op verzinnen, maar tog WAT MOET IK KEIZEN
|
Als je geen telefoon meer hebt nadat je je oude hebt verkocht aan je vriend, lijkt het me het handigst om voor de telefoon te kiezen. Daar kan je uiteraard ook gewoon muziek opzetten.
Maar als het geld wat je nu hebt het enige is wat je hebt te besteden, dan zou ik voor de ipod gaan. Want voor een telefoon moet je maandelijks ook geld hebben, om het abonnement of de prepaidkaart te kunnen betalen. |
ik denk tog dat ik voor de lg kies, maar kweet nog niet zeker
|
Citaat:
Als je dat te duur vindt moet je zelf de afweging maken of je met of zonder (smart)phone wil zitten, maar dat moet je helemaal zelf weten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |