Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   voorhuid vraag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1846223)

another breath 04-11-2011 19:22

voorhuid vraag

Hallo!

Aangezien ik oprekoefeningen moet doen om mijn voorhuid soepeler te maken, vraag ik me af hoever je voorhuid tijdens het vrijen effectief naar achter wordt getrokken. (als ik voor de eerste keer seks heb, wil ik niet voor onaangename verrassingen (pijn omdat mijn voorhuid niet soepel genoeg is) te komen staan )

Bedankt!

Qwerty333 05-11-2011 01:09

Meestal doe je zulke oefeningen rond 10 jarige leeftijd, als jij daar ook bij hoort zou ik me nog echt niet druk maken.
Maar hij moet er gewoon helemaal zonder spanning/pijn overheen kunnen.

Anoniem111 05-11-2011 16:20

Ik heb ook even een vraagje als het mag, ik ben 13 en kan mijn voorhuid ook niet naar achteren trekken ik heb al wel wat oefeningen geprobeert, maar het lukt niet en doet pijn., is het slim om het te laten besnijden?

Qwerty333 05-11-2011 23:09

Nee, gewoon blijven oefenen, ik zou hem echt niet willen missen:p

veryniceguy 06-11-2011 09:38

Citaat:

Anoniem111 schreef: (Bericht 32071594)
Ik heb ook even een vraagje als het mag, ik ben 13 en kan mijn voorhuid ook niet naar achteren trekken ik heb al wel wat oefeningen geprobeert, maar het lukt niet en doet pijn., is het slim om het te laten besnijden?

vraag het niet aan "ons"
vraag het aan je huisarts ;)

Ik raad je aan om ff langs de huisarts te gaan als het pijn doet

jongeboy16 20-11-2011 00:54

op mijn 13 had ik hetzelfde probleem ben nu 16 en raad je aan gewoon veel te rukken doe het wel zachtjes ik trok een keer te hard had toen een wondje op mijn voorhuid dat gaat best wel irriteren. verder raad ik je aan om het bijvoorbeeld onder de douche te doen vond ik uit alles wat ik geprobeerd heb het meest fijn

Amnesia16 20-11-2011 01:00

veel glijmiddel gebruiken lijkt me

mapimapi 10-12-2011 21:54

Voor een huisarts is dit de normaalste zaak van de wereld. Gewoon even langs gaan. ;)

InfoBoy 11-12-2011 00:41

Vaseline of iets als babyolie, massage olie erop doen en dan gewoon rukken, proberen langzaam en voorzichtig op te rekken. Evt vooraf in bad of douchen zodat het nog soepeler gaat. Er is ook een speciale crème via de huisarts verkrijgbaar die de huid dunner en soepeler word. Als je verder nog vragen hebt, stuur maar een bericht. Succes

Meesterlijk 12-12-2011 20:38

Citaat:

another breath schreef: (Bericht 32069890)
Hallo!

Aangezien ik oprekoefeningen moet doen om mijn voorhuid soepeler te maken, vraag ik me af hoever je voorhuid tijdens het vrijen effectief naar achter wordt getrokken. (als ik voor de eerste keer seks heb, wil ik niet voor onaangename verrassingen (pijn omdat mijn voorhuid niet soepel genoeg is) te komen staan )

Bedankt!

Als je echt op je vriendin geilt dan zal je een volledige erectie krijgen waar bij je voorhuid helemaal weggetrokken is. ;)

InfoBoy 16-12-2011 01:12

Citaat:

Meesterlijk schreef: (Bericht 32184723)
Als je echt op je vriendin geilt dan zal je een volledige erectie krijgen waar bij je voorhuid helemaal weggetrokken is. ;)

Heeft niks met geil zijn of niet geil zijn te maken.. Hij word heus wel geil. Alleen bij sommige jongens/mannen is de opening in de voorhuid gewoon te krap, zodat de voorhuid niet helemaal teruggetrokken KAN worden. Zie ook www.sexwoordenboek.nl zoek op fimosis.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.