![]() |
voorhuid vraag
Hallo!
Aangezien ik oprekoefeningen moet doen om mijn voorhuid soepeler te maken, vraag ik me af hoever je voorhuid tijdens het vrijen effectief naar achter wordt getrokken. (als ik voor de eerste keer seks heb, wil ik niet voor onaangename verrassingen (pijn omdat mijn voorhuid niet soepel genoeg is) te komen staan ) Bedankt! |
Meestal doe je zulke oefeningen rond 10 jarige leeftijd, als jij daar ook bij hoort zou ik me nog echt niet druk maken.
Maar hij moet er gewoon helemaal zonder spanning/pijn overheen kunnen. |
Ik heb ook even een vraagje als het mag, ik ben 13 en kan mijn voorhuid ook niet naar achteren trekken ik heb al wel wat oefeningen geprobeert, maar het lukt niet en doet pijn., is het slim om het te laten besnijden?
|
Nee, gewoon blijven oefenen, ik zou hem echt niet willen missen:p
|
Citaat:
vraag het aan je huisarts ;) Ik raad je aan om ff langs de huisarts te gaan als het pijn doet |
op mijn 13 had ik hetzelfde probleem ben nu 16 en raad je aan gewoon veel te rukken doe het wel zachtjes ik trok een keer te hard had toen een wondje op mijn voorhuid dat gaat best wel irriteren. verder raad ik je aan om het bijvoorbeeld onder de douche te doen vond ik uit alles wat ik geprobeerd heb het meest fijn
|
veel glijmiddel gebruiken lijkt me
|
Voor een huisarts is dit de normaalste zaak van de wereld. Gewoon even langs gaan. ;)
|
Vaseline of iets als babyolie, massage olie erop doen en dan gewoon rukken, proberen langzaam en voorzichtig op te rekken. Evt vooraf in bad of douchen zodat het nog soepeler gaat. Er is ook een speciale crème via de huisarts verkrijgbaar die de huid dunner en soepeler word. Als je verder nog vragen hebt, stuur maar een bericht. Succes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |