![]() |
Hulp gevraagd!
Een hele goede vriendin van mij heeft al een tijd lang een relatie met een jongen,
maar ze wordt de laatste paar maanden ontzettend ongelukkig van hem.. Ze heeft mij gezegd dat ze het graag wil uitmaken maar niet weet of ze het wel kan, ze vraagt me wel constant om tips enzo. En nu zegt ze net dat ze eergister nog met hem naar bed geweest is, maar eigenlijk nu wel van hem af wil.. Wat kan ik haar voor tips geven? En hoe kan ze het het beste uitmaken? Ik hoop dat jullie helpen <3 |
Ik denk dat je dat zelf ook wel weet natuurlijk
|
PFF.. @EZ_Blade waarom zet ik het hier neer denk je -_-
|
Omdat je niet in wilt zien dat het gewoon een kwestie van eerlijk zijn en uitmaken is.
Ik snap serieus niet dat mensen zichzelf ongelukkig maken, door dit soort dingen maar gewoon voort te laten kabbelen. Uitmaken is nooit leuk en er worden altijd mensen pijn gedaan. Gelukkig zijn mensen heel goed in staat om daarvan te herstellen. |
Gewoon, het uitmaken. Hoe doe je dat het beste? Gewoon. Je doet het. Je laat het niet voortslepen, zegt dat je iets moet vertellen met je serious face en dan vertel je dat je je er niet goed meer bij voelt en dat je het uit wil maken of een variant daarop. Ze moet zelf bedenken wat ze wil zeggen, dat kan niemand anders voor haar doen. Het zal niet makkelijk zijn, maar dat is het voor niemand.
|
Ze moet niet zo egoïstisch zijn en het gewoon uitmaken.
|
Uitmaken, hoe langer ze tijd doorbrengt met hem hoe moeilijker.
Recht in zijn gezicht zeggen, sorry ik zie het niet meer zitten xd |
maak haar duidelijk dat zij het moet doen en niet jij , maar dat als ze het doet niet alleen achter blijft. ze heeft jou.. en dat is als je een vriend heb niet heel wat ( niks persoonljks je hebt vriendinnen en je liefdes) maar dat jullie er samen wel komen je wilt haar gewoon gelukkig zien.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |