![]() |
Pepernoten en saaippels #1549
*O*
|
Je weet niet wat je zieeeeeeet. pepernoten en appels, beter dan patat frieeeeet. Appeks zijn gezond, maar de pepernoten nieeeet. (8)
|
Pepernoten en appels, uit is weer dit lied.
|
Citaat:
|
nomnom gluhwein :bloos:
|
heb eindelijk een goede werkplek op mijn kamer gemaakt :o
|
Oi, nu heb ik ook zin in Mexicaans!
|
Citaat:
|
Jaaaaa, glühwein!
|
Citaat:
|
Ik heb zin in stamppot, dus misschien ga ik maar eens voor het eerst in mijn leven zuurkoolstamppot maken :o
|
Zuurkoolstamppot. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
De beste glühwein ooit was tussen kerst en Oud & Nieuw, op de kerstmarkt in Gent, onder een terrasverwarmer, bij -10 ofzo <3 |
@ schrödinger: chilikruiden zijn niet heet. Als je heet wil dan moet je de zaadjes uit rode pepers gebruiken.
Of dobermann, je gaat even naar een toko en je haalt daar iets pittigs. |
die blue elephant curry pasta's zijn goed (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 madame jeanette's in een curry en hij is ook wel heet (Y)
|
Staat hier iig ook weer op het menu deze week, zuurkoolschtamp. Lekker <3 met ananasjes
|
Citaat:
Hoe maken jullie het? Wat gooien jullie er verder doorheen, naast zuurkool, aardappel en een beetje melk? |
Nee, ik ga er geen ananas in doen :o:n
Wel VLEES (of erbij). |
Citaat:
Citaat:
Maar eerst even douchen en scheren (Pippeloen naamzoek, for the sake of annoyance). |
Hihi nee ik bedacht net dat jij er een bent van de school 'fruit door het avondeten is een doodzonde' :p
Voor mangnork doe ik er altijd spekjes door, verder niks bijzonders. Ik maak het trouwens met een schepje mayonaise. Dat klinkt vies, maar is lekker. |
Ik haat zuurkool :o
|
ik haat smurfen :mad:
|
Citaat:
Hoewel ik pizza hawai dan weer wel best lekker vind, soms. :o Mayonaise heb ik nooit in huis, want dat eet ik verder niet. Kerriepoeder erdoor is ook wel lekker, toch? |
Ik heb nu wèl zin in stamppot rauwe andijvie (Y)
|
Citaat:
|
Stamppot rauwe andijvie maak ik dan weer wel best vaak. Met gebakken uitjes en spekjes en blokjes kaas en een beetje Griekse yoghurt erdoor (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook wel eens een stamppot gegeten en er dan katjang pedis doorgegooid, lekker knapperig en een beetje pittig (zoals de naam als zegt).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan wordt het gewoon smerig :D
|
En pittig!
|
speculaas en chocolade *O*
|
|
kut, ik moet naar delft en er staat 6 km STIL op de a4 :'(
|
ik heb woensdag een pta engels en ik weet de toets stof niet omdat het mens al 2weken ziek is. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neee, ik loop nu al meer dan een week achter met de krant :d:( dat kan ik toch nooit inhalen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |