![]() |
Beffen, is dat nou echt vies?
Laatste keer toen ik befte smaakte het zo vies of hoort dat er nou gewoon bij?:confused:
En moet je dat doorslikken of niet, veel informatie kan ik er niet over vinden weten jullie dat wel? |
Wat doorslikken?!
|
De vagina vocht dat is het probleem
|
Het is logisch dat een vagina niet naar aardbeien ofzo smaakt. Een vagina smaakt nu eenmaal raar, net als een penis. Sommige jongens vinden dat lekker, anderen niet.
Je vriendin is dus niet raar ofzo, dat is gewoon normaal. Dat vocht dat je in je mond krijgt doordat ze opgewonden is hoef je niet door te slikken, maarja het kan geen kwaad. Als je er echt van walgt kan je haar altijd beffen met een beflapje. |
dus je kan het gewoon doorslikken?
|
Ja hoor.
|
ik heb vanavond een afspraakje en dan zal ik het voorstellen
nou dankje! |
Oooh, dat zou ik zeker voorstellen. 'Je smaakt zo vies, zal ik een beflapje gebruiken zodat ik het niet proef?' :cool:
|
Ze zal haar inderdaad best wel een beetje beledigd voelen. :D
|
Citaat:
|
Als ze jou pijpt zal het ook niet naar axe deep sea mint smaken, dus gewoon even doorzetten.
Beflapje zou kunnen natuurlijk, en misschien als je het onder de douche doet ? of vrij snel na het douchen dat het iets minder is, maar het geeft toch een fijn gevoel dat ze door jou toedoen opgewonden raakt of niet dan! |
het kan zijn dat jouw vriendin niet de hygienistische/hygieenitischte (verdome klote dyslectie!)
en dat het daardoor iets minder smaakte, ik zou voorstellen samen te gaan douchen en haar daarna te beffen dan weet je meteen of het haar kutje is dat vies smaakt of dat ze gewoon ff iets te lang niet gedouched heeft ;) mocht het toch haar kutje zijn dat vies smaakt raad ik je aan dit heel heel HEEL! voorzichtig te vertellen of nog beter het helemaal niet te vertellen(ik bedoel ben jij happy als ze tegen jouw zegt dat je lul vies smaakt?) je opties zijn: -het heel voorzichtig vertellen - beflapje(alleen als je het haar hebt vertelt) - glijmiddel met een smaakje ;) kun je zeggen voor haar (voor meer genot) en voor jouw zodat zij nog lekkerder smaakt ;) PS: ik heb persoonlijk nog nooit dit probleem gehad ik vond alle kutjes tot nu toe "lekker" afgezien van 1 keer toen ik iemand oraal wou verwennen toen ze net terug kwam van het sporten(slecht idee!) |
Als een vagina raar smaakt, hoeft dt niks te maken te hebben met al dan niet hygienisch. Een vagina smaakt niet naar aardbeitjes, net zoals dat een piemel niet naar chocolade smaakt. Wanneer een vagina nat is, komt daar vocht vanaf en dat is heel normaal en niet schadelijk, op geen enkele manier.
Daarnaast denk ik dat ik mijn vriendje per direct zou dumpen opt het moment dat ik mezelf goed waste en goed voor mezelf zorgde, en hij zou me vertellen dat ik niet lekker smaak. Eigenlijk. |
Citaat:
|
Als jij je concentreert op de smaak, ipv het beffen zelf, doe je toch iets niet goed.
|
Citaat:
|
^Wat?
|
Citaat:
kortom gewoon niet zo aanstellen, en beffen zonder zeuren! Ik vind het ook altijd opwindend om te doen. (ok niet iedereen is hetzelfde natuurlijk ) maar goed! Succes ermee! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat doe je er dan!?
|
Heej! Het helpt ook als je vriendin die avond geen alcohol heeft gedronken... als je het bij water houd is de smaak iets minder bitter?!
Maar het is nog al raar om te zeggen dat ze geen alcohol mag drinken omdat het anders niet zo lekker is... Dus..?! Volgens mij stel je je aan.. |
Als je het in 69 doet, zal je er ook al minder van merken omdat je gedachten 'elders' zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tip voor de jongens: ga niet een meisje beffen die bier op heeft, krijgt ze zo'n verrekte stinkkut van :')... Lijkt me niet zo lekker. |
hoe komen jullie er in godsnaam bij dat vagina's gaan stinken van bier? als je het er rechtstreeks opsmeert ok, maar door het te drinken?
|
Citaat:
Trouwens sowieso zijn meiden die geen bier drinken x100 qua aantreklijkheid |
Citaat:
Voor sperma, however, maakt het wel degelijk verschil. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
deadlock was me voor. :o |
Citaat:
Moet mezelf altijd verplichten tot 1 stuk per dag:'( Maar vanaf hoeveel stukken per dag is het merkbaar zoeter dan?:D |
Citaat:
Maar het is wel grappig om het te zeggen... Hahaha bier op je kut smeren... :') |
Citaat:
Eet maar eens een bak aardbeien leeg, of zo. |
Citaat:
|
Citaat:
Na ja, heb toch iedereen ongelijk bewezen nu.;) |
Citaat:
Ligt er voor mij aan om welke reden ze bier drinken... En eh, ik denkt dat het per persoon verschilt of ze het vies vinden of niet... *shrugs* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |