![]() |
i
i
|
Dat betekent dat je het moet afkappen. Of eerlijk vertellen dat je nog gevoelens hebt. Maar als dat niet wederzijds is zal zij ook wel afstand zoeken
En waarom "beste vrienden"? Wat houdt dat in voor jou/jullie? |
Het is wel duidelijk wat zij (niet) voelt, ze heeft het namelijk uitgemaakt. Contact verbreken.
|
Contact verbreken, duidelijk.
|
Je weet niet wat zij nu voelt? Ik dnek dat het verbreken van een relatie een vrij duidelijke hint is, de gevoelens zijn niet wederzijds.
Het is gemakkelijker voor jezelf om het contact te verbreken. Je zou open kaart met haar kunnen spelen, wellicht wil ze je terug, maar ik zou er niet op rekenen als ik jou was. |
Citaat:
Met andere woorden: Neem afstand van haar, topicstarter. Als dit soort dingen goed komen (emphasis op "als") dan is dat pas na een heel lange periode. |
Citaat:
Maar toch zie ik dingen zo als veel oogcontact met mij zoeken en altijd als ik door school loop volgt ze me en praat ze met me... |
Je ziet denk ik vooral wat je wilt zien. Als ze nog zoveel gevoelens voor je had, had ze het niet uitgemaakt, lijkt me.
|
Beste SalamiBoy,
Jij zei dat je nog erg veel voor haar voelde? Het belangrijkste, hoe moeilijk dat ook is, is dat je eerlijk moet en kan zijn tegen je beste vrienden toch? Probeer een keer met haar alleen af te spreken en kijk dan of ze dan ook zo aanhankelijk is. Wat zijn volgens jouw kenmerken dat zij jouw nog leuk zou vinden? Ik kan jou denk ik wel helpen! groet SayWhat |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |