Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verliefd op mijn ex??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1846391)

salamiboy 07-11-2011 20:22

i

i

EZBlade 07-11-2011 20:31

Dat betekent dat je het moet afkappen. Of eerlijk vertellen dat je nog gevoelens hebt. Maar als dat niet wederzijds is zal zij ook wel afstand zoeken

En waarom "beste vrienden"? Wat houdt dat in voor jou/jullie?

Syori 07-11-2011 20:31

Het is wel duidelijk wat zij (niet) voelt, ze heeft het namelijk uitgemaakt. Contact verbreken.

Schrödinger 07-11-2011 20:31

Contact verbreken, duidelijk.

Ertur 07-11-2011 20:39

Je weet niet wat zij nu voelt? Ik dnek dat het verbreken van een relatie een vrij duidelijke hint is, de gevoelens zijn niet wederzijds.

Het is gemakkelijker voor jezelf om het contact te verbreken. Je zou open kaart met haar kunnen spelen, wellicht wil ze je terug, maar ik zou er niet op rekenen als ik jou was.

Quintiano 07-11-2011 20:40

Citaat:

EZ_Blade schreef: (Bericht 32078826)
Dat betekent dat je het moet afkappen. Of eerlijk vertellen dat je nog gevoelens hebt. Maar als dat niet wederzijds is zal zij ook wel afstand zoeken

Ik vermoed dat hij het "beste vrienden"-thingie omarmd heeft in de hoop dat ze ooit nog wel in gaat zien hoe awesome hij is. Als dat uitblijft krijg je dit soort topics.

Met andere woorden: Neem afstand van haar, topicstarter. Als dit soort dingen goed komen (emphasis op "als") dan is dat pas na een heel lange periode.

salamiboy 07-11-2011 21:01

Citaat:

EZ_Blade schreef: (Bericht 32078826)

misschien een beetje verkeerd uitgelegd maar we zijn nu gewoon vrienden
Maar toch zie ik dingen zo als veel oogcontact met mij zoeken en altijd als ik door school loop volgt ze me en praat ze met me...

Syori 07-11-2011 21:24

Je ziet denk ik vooral wat je wilt zien. Als ze nog zoveel gevoelens voor je had, had ze het niet uitgemaakt, lijkt me.

SayWhat 08-11-2011 09:56

Beste SalamiBoy,

Jij zei dat je nog erg veel voor haar voelde? Het belangrijkste, hoe moeilijk dat ook is, is dat je eerlijk moet en kan zijn tegen je beste vrienden toch? Probeer een keer met haar alleen af te spreken en kijk dan of ze dan ook zo aanhankelijk is. Wat zijn volgens jouw kenmerken dat zij jouw nog leuk zou vinden? Ik kan jou denk ik wel helpen!

groet SayWhat

bierkoning 08-11-2011 15:02

Citaat:

Syori schreef: (Bericht 32078827)
Het is wel duidelijk wat zij (niet) voelt, ze heeft het namelijk uitgemaakt. Contact verbreken.

kort en duidelijk ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.