![]() |
Vertel iets over de forummer boven je #1008
@ Lusi:
Sloot het topic en is liev :o |
Opent dit topic en bedoelt vast lief
|
Is nog niet helemaal op de hoogte van bepaalde taalgebruiken op het internet.
|
Houdt me goed op de hoogte:)
|
Weet niet dat de ":)" smiley over het algemeen niet als iets aardigs gezien wordt.
|
werd verbannen voor het posten van ongewenste afbeeldingen
|
Ik vond ze anders heel gewenst :bloos:
Is volgens mij gladtoseeya. Toch? |
Ja,klopt!
Ja ook door mij, alleen was ik veel te laat om ze te zien :(. Heeft een avatar waarvan ik honger krijg, kweeniewaarom. |
Is creatief!
|
had al een topic lang niet meer in wsz gepost
|
Leest te snel!
|
Heeft niet alles door ;)
|
komt echt aardig over
|
Heeft sinterklaas én chocola gegeten! :eek: :P
|
moet de vaatwasser eigenlijk nog uitruimen :P
|
Citaat:
Thomas let goed op in andere topics! :y |
Is jarig één dag na twee personen in mijn direct omgeving, en een derde wordt wellicht op die datum in 2012 geboren :cool: (want uitgerekende datum)
|
Sogt momenteel!
|
Had ooit een nick met bloemetje erin en haar lievelingsvak is geschiedenis!
|
Is een moeder!
|
is niet mijn type en is niet oplaadbaar
|
Woont pas 2 jaar in Nederland
|
Heeft bijna eenvijfde van de posts in dit topic tot nu toe waardoor ik het lastig vind iets te vertellen :bloos:
|
zou, als ik haar profiel mag geloven, 43 jaar zijn en op de basisschool zitten :D
|
vindt san francisco van cascada een stom nummer, net als ik.
|
kan, volgens andere mensen, zonder accent heel goed nederlands spreken, ondanks dat ze hier pas 2 jaar is! *o*
|
Zegt dat ie man is maar eigenlijk...
|
:confused:?
Vindt mij geloof ik een slechte Forumbaas :Y |
Bakt regelmatig taarten met twee pakjes boter erin/erop en eet die dan samen met haar huisgenootjes op, maar zou nog steeds zeer goed in een strak latexjurkje passen. :bloos:
|
post de laatste tijd veel in wsz
|
Heeft een gave handtekening.
|
Is een toffe gozer!
|
Schijnt felblauw te zijn! Opmerkelijk!
|
Is een UC van IEMAND! ;)
|
Dient zich terdege te beseffen dat het onthullen van zogenaamde UC's danwel het openbaar maken van de veronderstelde identiteit van zogenaamde UC's niet in overeenkomst is met de algemene gedragsregels voor forumbazen en dat schending van deze gedragscode strafvervolging van het ministerie van Binnenlandse Zaken tot gevolg kan hebben, alsmede een afstraffing in het souterrain van Jon.
|
Is heerlijk flauw bezig :D (Y)
|
Leeft nog :eek: en is gestopt met OTH :nono:
|
Is ook gezwicht voor de Sint-ava-meeloperij.
|
Is niet gezwicht voor de sint-ava-meeloperij, maar zou stiekem toch wel een beetje een sint-ava willen hebben
|
heeft een hele leuke sint-ava :D
(jammer dat het bij GIF niet werkt :( |
Verwerkte nyan-cat, trollface en sinterklaas in een ava. En ik vind dat een prestatie :D.
|
Komt uit het zuiden des lands
|
heeft mij een geleerd hoe je sowieso schrijft met haar sig (ik schreef het namelijk altijd verkeerd :D)
|
heeft een (y) avatar
|
Is een heuse moppentapper!
|
Is heter dan bloeddd :bloos::cool: zelfs als ze probeert om bloedd na te doen!
|
Spreekt de waarheid in bovenstaande post!
|
Panoptikoen heeft een feestzomer achter de rug, waarin hij veel zelfgebrouwen bier heeft gedronken. Tegenwoordig is hij veel serieuzer aan de studie, met allerlei uitstapjes.
|
Lusi vindt mij eng (:eek:) en is volgensmij bestwel aantrekkelijk.
|
Fizzle vindt mij niet eng, ondanks dat ik gewapend ben met tegarome, tape en tegenwoordig ook met een aansteker. En het lijkt erop dat ze ook iets schrijft voor de verhalenwedstrijd! *O*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |