![]() |
delete
delete
|
jij noemt het geen buitenbeentje zijn, ik noem het niet origineel zijn.
|
ga met n vriend of familie van 18 jaar of ouder. anders gewoon afwachten. ik heb hem al, ik haal het gwn bij de bart smit ben 14 jaar. ze geven het en ik loop door. kostte me slechts 45 omdat ik de allereerste was!!
|
zielig joh! :'(
Overleef je het nog wel? |
Citaat:
|
Ach joh, MW3 is toch kut. Beetje oude cod's recyclen.
Citaat:
|
CoD4 is toch beter.
|
Vraag ze dan om bronnen m.b.t. die pedagogische onderzoeken.
|
och, och.... gozer, ga iets met je leven doen. zoek een vriendin presteer op school en spendeer niet je hele leven achter je frikkin' console (/pc).
en denk je nou écht dat ik geloof dat IEDEREEN in je klas het speelt? |
HEB JE GEEN MW3?!
dan mag je hier niet komen, foei. |
Er zijn zoveel betere games, zoals Skyrim. :p Maar ik heb tot nu toe alleen maar negatieve dingen over Skyrim gehoord. Je kunt net zo goed bij de eerste Modern Warfare blijven, volgens mij.
|
ik vind gta vice city het beste spel ooit, en dat blijf ik ook vinden!
|
Het beste spel ooit was toch echt Jedi Knight: jedi academy.
|
Citaat:
En als het te lang duurt met je ouders voor ze met bronnen komen (not gonna happen anyway) sla je ze om de oren met onderzoeken die dat soort onderbuikgevoelens weerleggen. En die zijn talrijk. |
Oh en stfu over de beste game allertijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Qua singleplayer wel ja, maar de multiplayer was gewoonweg superieur door het aanbod aan mods en maps.
|
De beste game allertijden speel ik met m'n rechterhand. Kap nou met die nondiscussie, noobs.
|
Dit is gewoon een dure mappack voor mw2 xD
|
Laat iemand anders voor je kopen of haal het zelf gewoon en verstop hem. Geen probleem :)
|
Zo boeiend is het niet, als er iets is wat ik echter veracht dan komt dat neer op de no-lifers die je in FPS games veel tegenkomt.
|
Altijd heel makkelijk om mensen no-lifers te noemen als je constant wordt gepwnd.
|
Het oude vertrouwde "Everybody worse than me is a noob, everybody better than me has no life." motto.
|
Citaat:
Heb je het geld cash ? Waar woon je ? Dan koop ik hem wel voor je. |
Dude, als je aan de game komt en het speelt, en je ouders zien dat, wat gaat er gebeuren met je game?
|
haha, dat is wel jammer, dit is namelijk De Game! veel beter dan battlefield3 etc.
Uiteraard is dit mijn mening en zijn er altijd mensen die er ander over denken :) |
Dit was de eerste modern warfare waarvan ik de single player nog niet klaar had voordat ik hem er alweer af had gemieterd. Normaal krijg ik minstens nog de single player klaar van dat spel maar ik denk dat ik er nu toch echt te oud voor ben.
|
Citaat:
|
is het toch niet waard, dit is een naaper van mw2 + NEW MAP PACKS, NMP is het enigste wat nieuw is.
dus waardeloos |
Citaat:
|
zeur nog 1 keer dat je MW3 niet mag en ik FUS RO DAH! je van een klif af.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |