![]() |
oh oh cherso
wat vinden jullie van oh oh cherso?
ik vind het zelf een topprogamma! maar ik hoor veel mensen zeggen dat het triest is ofzo? wat vinden jullie? zet je antwoord en waarom ook aub in je reactie! |
********* programma
|
Ik kijk het braaf elke week :)
|
Er zijn veel leukere pauperprogramma's, zoals Echte Meisjes in de Jungle en De Gouden Kooi destijds. Leukere typetjes, spannender verhaallijnen. Ik snap niet waarom iedereen Cherso opeens zo fantastisch vindt. Die gasten doen echt geen reet.
|
De eerste twee afleveringen vond ik best even leuk om te kijken, daarna hoefde het van mij niet meer.
Er is naar mijn mening te veel ruimte voor domheid op tv en opgehemel van dom hersenloos gedrag. Hartstikke vermakelijk, vast, maar je steekt er niks van op. |
Waardeloos.
|
Citaat:
|
Opsteken is misschien het verkeerde woord, maar ik vind het vrij kwalijk dat er een hele zender (RTL5) gewijd wordt aan het etaleren van domme mensen en dom gedrag. Britt en Sterretje en Jokertje en al die snuiters zijn heel populair en zitten bij DWDD en waarom? Omdat ze zo lekker dom zijn.
Er kunnen wat mij betreft beter wat meer mensen op tv komen aan wie je je intellectueel op kan trekken dan om wie je zo lekker kan lachen omdat ze dom en pauper zijn. Daar is de lol wat mij betreft al een tijdje af. |
Ik vind echt heel raar, vies en nog eens raar en vies ik ga het echt niet kijken!!!
|
Citaat:
|
vind het niet zo heel leuk. Het is nogal nagemaakt van Jersey Shore, en Jersey Shore vind ik veel beter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |