![]() |
When saaichanges attack.. #1551
Ik doe het wel weer!
|
Rationeeheel, je msn doet het weer niet
|
huh, heb ik nou in de afgelopen twaalf uur een heel topic gemist :D stelletje spammers!
|
godvertiet
|
Een spiertje in m'n linkeroog blijft maar trekken. Voelt irritant.
|
goedemorgen!
|
Citaat:
|
Goeiemorgen!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is vast ook wel eens om die reden gedaan bij iemand die het chronisch had. |
slapen!:Y
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja.. die had niet alleen dit maar wel allemaal spierkrampen in dr gezicht en dat is inderdaad gebotoxt :o |
Citaat:
|
Ik ga lekker mijn kip tiki masala en sajoer boontjes van gisteravond opeten. Nomnom.
|
Citaat:
|
Citaat:
o.a. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D Maar hopelijk verklaart dat de spierkrampen niet :eek: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mangn. heeft vandaag Babygn.dienst, zodat ik aan mn scriptie kan. Ik lees nu een gortdroog evaluatieonderzoek van 195 pagina's. In pdf, dus het moet op de pc. Hallo fora :(
|
Nu probeer ik uit te vinden wat er volgende week in de groentetas van de Jumbo zit, maar dat is blijkbaar een onmogelijke opgave.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben me wel kapotgeschrokken trouwens, die ochtend dat ze het kreeg :o Na alle ER en House met beroertes en zo... |
Citaat:
|
Maar dat staat er pas vanaf zaterdag op :)
|
Mm dit is gewoon een actie van de Jumbo zelf. Vijf producten (AGF) voor vijf euro. Je hoeft dan ook niet allevijf die producten te nemen, je kunt ook vijf keer het ene, of twee + drie in de tas doen enzo.
|
Ik vind het zo hinderlijk als volwassen tegen een kind praten en het dan hebben over hun papa en mama ipv vader en moeder.
|
Citaat:
|
Bij kleine kinderen kan dat toch wel? :o als ik een loslopend kind van 3 zou tegenkomen zou ik ook vragen "waar is je mama?"
|
Mja, het hangt wel van de leeftijd af. Hele kleintjes snappen het ook niet als je vraagt: 'waar is je moeder?'. Maar ik neem aan dat het over wat oudere kinderen gaat?
|
Mij is onlangs nog gevraagd hoe het met mijn mama gaat... :|
|
Ik nam laatst m'n telefoon op en toen werd me gevraagd of mijn papa of mama thuis waren :D
|
SOmmige grote kinderen en zelfs volwassenen hebben het ook over hun papa of mama, dat klinkt pas raar :D
|
Citaat:
voor hele kleintjes kan ik het wel begrijpen, maar dan vind ik het alsnog vreselijk klinken. |
Ik zeg wel mam(a) tégen mijn moeder trouwens :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik vind het ook suf klinken. Ik word er ook altijd een beetje kriebelig van als mensen het tegen mijn kinderen zeggen. Op de één of andere manier ook vooral het 'jé mama'. Als ze zeggen: 'wat doet mama?' oid, dan kan ik het beter hebben. |
Citaat:
De ouders van mijn man (hihi, ik typte 'vriend') noemen elkaar pappie en mammie *insert kotssmiley*. En dat terwijl geen van hun kinderen hen zo noemt :confused: |
Citaat:
Dat is echt HEEL vies :D |
Of nou ja, niet elkáár als ze het tegen elkaar hebben ofzo. Maar de zin: 'en toen kwam pappie thuis' zou daar niet een uitzondering zijn :(
|
Het gevolg daarvan is dat ze ook graag willen dat onze kinderen hen opi en omi noemen. hm.
|
Nou ja, dat is al wat minder pukable dan pappie en mammie.
|
Mja, helaas is het geen of/of situatie :P
|
Hebben jullie dat ook trouwens: als ik een flinke maaltijd heb gegeten (zoals net de tiki masala en boontjes) dan heb ik daarna zó'n zin in iets zoets. Terwijl ik dat anders overdag niet echt heb.
Oh, trouwens: we hebben de mini candybars van euroshopper (ja, ga niet voor sint maarten de marsjes enzo kopen :o ) en de lion-variant daarvan is lekkerder dan de echte Lion :y |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |