![]() |
webcamsex
wat is jullie mening hierover en hebbe jullie dit wel is gedaan?
|
Slecht idee, onthoud 1 ding dat de tegenpartij de hele sessie kan opslaan, bewaren en later op het internet kan zetten. Hoe erg hij (nu) ook van je houdt, het gaat vast een keer uit, en dan zit je...
Nee dus. |
Wat 'hokee' zegt, dan zullen je ouders maar eens op het internet surfen en komen ze jou naakt tegen. Geen goed idee dus...
|
Nutteloos en puberaal.
|
Ik vind het niet interessant. Ik word er sowieso niet geil van, ik kan me er niks bij voorstellen. Daarnaast bestaat natuurlijk altijd de kans dat het opgeslagen wordt door de ander en dan ben je mooi de lul.
|
Vanaf waar is het webcamseks? Ik heb weleens met mijn huidige vriend over de webcam gestrippokerd, toen ik nog met mijn ex bij elkaar was. Het was vooral heel veel giebelen en helemaal niet geil. Dat telt dan waarschijnlijk niet als webcamseks he?
|
Het ligt eraan met wie je het doet, en vooral "waarom." Vind ik. Ik zou als ik jou was niet naar chatroulette gaan om met allemaal random mensen webcamseks te hebben, lijkt me niet zo verstandig.
Als je bijvoorbeeld een langeafstandsrelatie hebt en je kunt om bepaalde redenen niet bij elkaar zijn, dan lijkt me er helemaal niets mis mee, al redt het het natuurlijk niet bij the real thing. Maar in dat geval vertrouw je elkaar en weet je tenminste zeker dat je jezelf niet terugziet op één of andere site. Wees er gewoon verstandig mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo interessant is het nou ook weer niet om een random kut achter een webcam te zien hoor. In 95' was dat wellicht nog spannend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb het paar keer al gedaan en is wel geil!
Aan te raden |
Citaat:
En ik ben er bij hem niet bang voor, ik ken hem daar te goed voor. Hij vindt zo'n foto of filmpje gewoon niet lang genoeg interessant om dat te bewaren voor het geval we uit elkaar gaan ofzo. |
gewoon niet doen, krijg je problem van :O
|
Zal 't niet doen.
@Cazwell Krijg je alleen maar problemen van inderdaad. |
Paar keer :S gedwongen eigenlijk maar ik was nog klein o.0
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het wel is gedaan maar zou je aanraden je gezicht niet te laten zien en te zorgen dat niet te zien is dat jij het bent om inderdaad opname chantage te voorkomen. verder kan het geen kwaad volgens mij doen alle tieners het al zullen ze het lang niet allemaal toegeven XD
|
Ik vind dat dat verboden moet worden
of alleeen als je het zelf wilt maar je hoort ook vaak dan jongens en meiden door internetvriendjes/vriendinnetjes zulke dingen moeten doen daar ben ik zo op tegen |
Ik heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me wel een keer leuk!
|
lijkt mij ook leuk
|
Citaat:
|
Ik doe het regelmatig, maar zorg er wel voor dat mijn gezicht niet in beeld komt.
|
Saai.
|
Ja hoor behoorlijk geil, idd wel altijd je gezicht uit beeld houden. Verder schuilt er weinig kwaad in denk ik. Het is maar net hoeveel je wilt laten zien natuurlijk.
Maar samen met iemand masturberen voor cam is echt geil hoor. |
Wel geil, maar altijd je gezicht niet op de cam doen. Pas ook op voor herkenbare dingen zoals, soort/kleur behang, tatoo's.
|
Als tip gewoon een paar duidelijke foto's maken van je ''webcamtegenspeler/speelster'' zodat als hij of zij toch stiekem fotos heeft gemaakt en je wilt chanteren jij het op deze manier tegen kan houden!!!
|
Zal ik dan maar eens het tegenwicht zijn??
Ik ken een meisje dat aan de andere kant van NL woont, en we hebben al minstens 3 of 4 jaar af en toe camsex... Ik vindt het erg opwindend, en ik vertrouw haar... |
Het zit een beetje in de leeftijd. Vooral voor vrouwen (meisjes) kan het vrij lelijk uitpakken.
|
Zou het wel willen doen met n meisje of jongern, :$
|
der is een voordeel en wel tig nadelen. Het voordeel is dat je zeker weten geen soa kan krijgen. Maar de nadelen zijn er veel meer. Ik wou het niet doen. In de praktijk leer je meer. En ik heb het sws nooit gedaan
|
Citaat:
|
m'n ex is verhuist naar amerika. dan is het toch wel leuk om soms wat op de webcam te doen =)
maar om dat te doen met iemand die je niet vertrouwd is gewoon een beetje dom |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |