![]() |
Overlijdensbericht Eend
Vandaag bereikte ons het trieste bericht dat Eend afgelopen donderdag is overleden, waarschijnlijk als gevolg van een longembolie. Omdat zij jarenlang een vaste bezoekster van het forum (en in het bijzonder dit subforum) was, zullen veel van jullie haar waarschijnlijk wel kennen.
Dit topic is er voor iedereen die zijn of haar gevoelens over dit vervelende nieuws wil delen. |
Namens mij iedereen die haar persoonlijk gekend heeft gecondoleerd! Ze kwam hier vaak en de meeste van ons zullen haar wel kennen.
|
Jeetje, wat ontzettend heftig. Ik weet dat ze van de week naar het ziekenhuis moest om kiezen te laten trekken waar ze zelf ontzettend tegenop zag en dan zoiets :( Gecondoleerd voor iedereen.
|
Ik weet niet goed wat te zeggen... Ik jank nu alleen maar. Ik geloof dat ik Eend al een jaar of tien 'ken', nog via een ander forum.. Gecondoleerd voor iedereen, voor de naasten... Misschien dat ik later nog iets post.
|
Verdomme :-( Je hebt de laatste tijd zo hard gevochten.. Je gaat zeker gemist worden...
*stil* En veel sterkte aan familieleden en nabestaanden. |
Oh wat naar nieuws :( Schrikken om te horen dat een forumer die al zo lang actief is opeens weg is...
Had het iets te maken met haar ziekenhuisbezoek? Veel sterkte voor haar familie en vriend |
ik ken haar niet, maar toch voor iedereen, en na bestaanden gecondeleerd
|
Jammer, Eendje was juist wel een geinig iemand op het forum. -O-
|
Heftig nieuws is dit, vooral omdat haar overlijden zo plotseling is..
Zelf kende ik haar niet of nauwelijks, maar aan iedereen die dat wel hebben gedaan; gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies. |
Heel heftig nieuws :( Gecondoleerd voor alle naasten.
|
Wow das ff schrikken!
Had dit echt totaal niet aan zien komen. We zullen je missen Eend!! En idd, gecondoleerd iedereen! |
Wat een heftig nieuws.:( Ook ik kende Eend niet heel goed, maar uit haar berichten kon ik wel opmaken dat ze een vechter was. Gecondoleerd en sterkte aan iedereen die haar wel goed kennen.
|
Gecondoleerd! Even verder niet zo heel veel woorden ervoor..
|
Citaat:
|
ik lees en post hier zo af en toe wel mee, en de laatste tijd wat vaker. Ben flink geschrokken van dit nieuws. Mocht haar familie het lezen: gecondoleerd.
|
Citaat:
|
Wat vreselijk :(
Veel sterkte aan iedereen die haar gekend heeft. |
Ik ken haar niet persoonlijk, maar toch sterkte aan iedereen die haar wel kent.
|
Wat een naar bericht ineens. Sterkte aan alle mensen om haar heen.
|
Jezus wat heftig. Ik kwam hier vroeger met een andere nickname regelmatig. Dit is echt schrikken. Zeker omdat ze zo heeft gevochten en dit ineens zo plotseling is..
Sterkte aan alle naasten. RIP Eend. |
Veel sterkte aan de nabestaanden en mensen die het er moeilijk mee hebben.
|
Wow... :| Was toch wel schrikken... :s
Sterkte voor de nabestaanden. :o |
Citaat:
|
Pfff, ik schrik ervan. Ik post hier bijna nooit, maar lees wel veel mee. Ik vond dat Eend overkwam als een heel krachtig iemand. Sterkte voor iedereen die haar gekend heeft...
|
Ik ken haar helemaal niet maar gecondoleerd aan iedereen die haar kent. rust zacht eend.
|
Ook ik wil graag alle naasten heel veel sterkte wensen. Ik kende Eend verder niet persoonlijk, alleen van haar posts. Rust zacht.
|
Jeetje, ik schrik hier wel van :| ik 'ken-ken' haar niet echt, maar jeetje....
sterkte aan de nabestaanden, naar wat ik las ging het de laatste tijd beter met haar en dat had ze zo verdient... pff |
Arm Eendje.. :( Ik ben echt even onder de indruk hiervan. Jeee. Sterkte, iedereen die het er moeilijk mee heeft..
|
ik heb er even geen woorden voor,
sterkte voor alle vrienden, familie, kennissen en alle forummers die haar zullen missen. |
Heftig :(
|
Ik lees hier alleen maar mee en vind het ontzettend heftig om nu dit te lezen. Sterkte gewenst aan iedereen die het nodig heeft!
|
Citaat:
|
Zo ik schrik er wel even van zeg, wat erg!
|
Bah :( sterkte voor wie haar kende
|
Eend,
Hopelijk heb je nu een betere wereld gevonden. Je had het al zo moeilijk. Lang geleden, toen ik nog niet zo druk leven had, forum~den we af en toe! Ik wist eigenlijk niet van je moeilijke bestaan, tot je mij dat vertelde! Ik hoop dat je nu eindelijk rust hebt gevonden,welke je in deze wereld eigenlijk nooit kon vinden. Ik draag dit topic aan je op,want kon alles in dit topic nog maar realistisch zijn. Eendje rust zacht. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1806431&highlight=eend |
Jeetje, hier schrik ik echt van...
'Ken' haar al jaren van dit subforum en ik was blij dat het nu eindelijk eens wat beter met haar ging. Echt heel onverwachts dit. Gecondoleerd aan alle mensen die Eend goed kenden. |
Gecondoleerd aan allen die haar kenden.
|
Oh god wat heftig! Ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, ik heb haar niet gekend... In ieder geval sterkte aan ieder die haar wel kende, gecondoleerd.
|
Jeetje, ik lees het nu pas :(
Ik lees op psych en heb weleens met haar gekletst op onzin, wat een vreselijk bericht voor iedereen die dicht bij haar stond. Ook sterkte vanaf deze kant :o |
Ik weet gewoon niet eens wat ik moet zeggen, heftig... Sterkte aan iedereen die haar kende.
|
Veel sterkte aan alle naasten.
|
Citaat:
|
pff wat onverwachts, weet iemand of dat met dat kiezentrekken te amken had??
heel veel sterkte voor iedereen die haar kent&met haar omging!!! |
Ja idd, ik wil eerlijk gezegd ook wel weten of het wat met die operatie te maken had, ik las in ieder geval wel op een topic op L&G dat de operatie verder wel goed was gegaan.
En om heel erg eerlijk te zijn had ik al het gevoel dat er wat niet helemaal goed zat, het is niets voor Eend om na zoiets wat ze heel eng vond dagen niets van zich te laten horen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:|
Wat een schrik. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen, maar gecondoleerd aan iedereen die dat nodig heeft! |
Citaat:
Heel veel sterkte aan alle naasten en dierbaren! |
Sterkte. Droevig nieuws.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |