![]() |
Whatsaaipp #1552
Want Noedel wilde deze tt, hij was alleen wat te vroeg ;)
|
*o*
Wat een rust zeg :o. Waar is iedereen/ Ik heb vandaag soesjes gemaakt :cool: |
Ik ben er wel, maar er was niets om op te reageren!
Oeh, dat lijkt me leuk :cool: heel gepriegel om de room erin te krijgen of viel dat mee? |
Nou, het was heel bizar eigenlijk. Want wij hebben zo'n spuitzak, en we hebben ze gevuld met Slagroom en Amaretto-slagroom (dat was even wennen, maar ging verder prima) gele room (dat was heel heel erg kut, en vooral gepriegel omdat dat gewoon heel erg zwaar gaat) en met ijs, dat was gepriegel omdat het ijs smolt :D
|
Ohja ijs werkt natuurlijk niet mee :D
Ik heb wel eens een soortvan soesjes gemaakt, maar die hoefden niet volgespoten te worden. Waren hartige soesjes met het formaat van een pistoletje, waar dan gegrillde groenten en feta op gingen. |
IJs gelukkig niet met spuitzak, maar gewoon soesjes opensnijden en dan vullen. Maar wel heel erg gedoe!
|
Ik heb tonijnrisotto gemaakt. (Y)
|
Oh dat scheelt, ja dat blijft natuurlijk wel dichtplakken als het eenmaal gevuld is.
|
Tonijnrisotto <3
En ja, het blijft prima plakken ja :P |
ik heb duizendmiljoen nieuwe kleren en zelfs een colbertje (Y)
|
en ik ben een klein beetje dronken van de appelcider en nu heb ik zin in een feestje of om bezoek te gaan bij iemand maar ik heb geen fiets.
|
ik maak zo tortellino verdi met schelvis en rucola in tomaat-paprika saus.
|
Bij ons moeten er nog boodschappen gedaan worden, en dat moet binnen nu en 2 uur.
|
Oh ik heb alles al gesneden, als Theodoor thuis is van zijn Magic toernooi is het in tien minuten klaar :Y
|
Ik had gister romige maissoep gemaakt, een recept voor 6 personen, dus ik kan nog even dooreten!
|
Die recepten voor X personen zijn ook altijd bedoeld voor Ethiopiërs, heb ik het idee.
|
Overigens was mijn maissoep iets minder romig. 650 ml slagroom in één pannetje soep vond ik wel érg overdreven. Dus dat werd gewoon 1 potje á 250 ml :y. En nog steeds heel lekker!
|
Zelfs voor 6 personen lijkt me dat inderdaad wat heftig!
|
Ik had niet eens aan de mogelijkheid gedacht dat er meer dan 1 potje slagroom in de soep zou gaan. Dus ik heb gewoon 1 potje gekocht en ik kwam er thuis pas achter dat er eigenlijk veel meer in moest. Ja ammehoela, ik ben dik genoeg dacht ik zo!
|
Slagroom is niet slecht voor de lijn, hoor. Maïs wel.
|
Citaat:
|
Ik kijk Komt Een Vrouw Bij De Dokter, en hij is tot nu toe echt wálgelijk. :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het boek vreselijk. Alles werd zo verdraaid dat die kerel werd neergezet alsof hij het slachtoffer is, terwijl hij eigenlijk een eikel is die vreemd gaat - en alles wordt goedgepraat omdat ze dan opeens op sterven ligt. Pfft. Ik kan dat soort verhalen niet uitstaan.
|
Het is wel erg stil op het forum vandaag, hoor! :o
|
Te stil. :(
|
Het komt zeker doordat iedereen Skyrim aan het spelen is! :D
|
Ik wil ook :(
|
Wat let je?
|
Dat mijn broer het al gekocht heeft en ik dus gewoon ga wachten tot hij er niet op speelt.
|
Citaat:
Maar dan moet je wel geduld hebben en de saaiheid op het forum overleven. :p |
Citaat:
en geld besparen wint. |
Citaat:
|
Ik vind et zo fijn dat ik maar weini slaap nodi eb.<3 Lekker als enie in uis rondspoken.
|
Citaat:
|
Wij ebben sneeuw. <3 Of nouja, intussen is et meeste weer weesmolten, maar ee.
|
Oh, hier gaat het van de week ook sneeuwen.
|
Citaat:
Ik eb ook de ele da met tee en pindas en een vijfjari pleezusje onderin ons stapelbed ezeten en sprookjes elezen en sneeuwballen en en. <3 Of ja, de sneeuwballen niet op bed, natuurlijk. |
Ik heb niet zo veel met sneeuw. Daarom ben ik hier gaan wonen, natuurlijk.
|
Ghehe... je g doet het niet oa, waardoor er steeds pleezusje staat :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom werken ze niet? :
|
Citaat:
Citaat:
|