![]() |
sixpack, borst- en armspiern
hoi,
hoe krijg je redlijk snel en niet al te moeilijk veel spieren? ik wel er wel veel voor doen maar ik heb geen fitnestoestellen thuis en voor en abbonnent in de fitness heb ik geen tijd. alvast bedankt! |
Voor armspieren kan je het beste Dumbells kopen, deze zijn niet duur en je kan ze bij de meeste sport winkels kopen.
Als je snel een sixpack wilt hebben moet je vooral Sit ups & push ups doen, begin met weinig en bouw het op, je moet ook niet teveel vet eten en goed op je dieet letten. http://www.youtube.com/watch?v=Y7zntXR-VmA |
Google naar anabolen en je vindt genoeg
|
Nu ff serieus antwoord:
Door push ups train je je borst en triceps ( je triceps zijn achterkant van je arm, wat 2/3de van je arm bevat. ) Door push ups en pull ups te doen, train je al je borst, rug, triceps en biceps op een zware en goeie manier. idd voor sixpack heb je alleen een laag vet percentage nodig. Maar om deze nog beter te laten uitkomen, moet je sixpack wel gwn trainen door idd sit ups, crunches te doen enzovoort. |
Citaat:
En nu ontopic: alleen je bovenlichaam trainen gaat er op den duur heel lelijk uitzien. dan heb je wel een gespierd bovenlichaam en dan zitten er van die hele dunne beentjes onder. Als je begint met trainen kan je beter je hele lichaam aanpakken. Hiervoor zou ik uiteindelijk toch een abbo sportschool aanraden (ookal zeg je dat je er geen tijd voor hebt. Met een uurtje trainen per keer kan je makkelijk klaar zijn in de sportschool). Als je die tijd er echt niet voor op kan brengen zul je uiteindelijk toch vastzitten aan trainen met lichaamsgewicht (dus push ups, sit ups en pull ups doen) en dumbells, maar daarmee kan je dus niet je hele lichaam trainen en op die manier zal het waarschijnlijk ook langer duren dan wanneer je een abbo sportschool neemt. succes (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Trenbolone acetate - 150 mg, eens per twee dagen Human growth hormone (HGH) - 6 iu/dag Testosterone propionate - 75 mg, eens per twee/drie dagen Masteron di-propionate - 50 mg, eens per twee dagen met de trenbolone Na dit, wanneer je 6% body fat bent, doe je dit: Days 1-25: GH - 4iu's (2iu's morning/night) Equipoise - 900mg (3 jabs/week) Days 26-50: GH - 4/5 iu's (2.5iu's morning/night) Equipoise - 900mg (3jabs/week) Tren A - 100mg (EOD) Test P - 50mg (EOD/E3D) Days 51-80: Equipoise - 900mg (3jabs/week) Test E - 900-1000mg (3 jabs/week) Tren A - 500mg (5jabs/week) or stick to 100mg (EOD) Masteron - 50mg (EOD, only if high estrogen) Days 81-120: Test E - 1000-1200mg (3jabs/week) Equipoise - 900mg (3jabs/week) Anadrol - 100-150mg (ED) Masteron - 50mg (EOD) GH - 6-8iu's (per day introduced on day 90, possible 6-8iu's EOD) Succes! :) |
Om de dag opdrukken, 3x setjes van 12 proberen. Koop een gainer.
|
Veel spieren + geen tijd = onmogelijk.
Das net zoiets als ik wil graag douchen maar ik wil niet nat worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Maarja, ik vind het wel logisch dat je er nog wel bij moet trainen dus dat heb ik er niet bij gezet |
Citaat:
Ik denk dat TS nog steeds de meeste progressie zal boeken als hij gewoon een abbo sportschool neemt en hier 3x per week een uurtje naartoe gaat (3 uur in een hele week, dat valt toch wel op te brengen?) |
Je moet natuurlijk gaan trainen. deze oefeningen:
opdrukken gewichtsheffen touwtjespringen kunnen daarbij handig zijn. wil je extra snel resultaat, dan kan dit m.b.v. anabolen, maar let wel op, want hier zitten ook negatieve aspecten aan.
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik weet niks van al die zooi, ik heb alleen gehoord dat het werkt. Denk niet dat iedereen alles van die dingen afweet
|
Ik doe gewoon lekker thuis veel opdrukken en sit-ups elke dag en ik ben vrij gespierd nu.
Duur toch paar maandjes, snel gaat het niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Jefar
Citaat:
ik probeerde slechts mee te denken met Jefar's 'anabolen' post om er nog iets nuttigs van te maken. Ik zou persoonlijk nooit iemand aan de anabolen proberen te zetten, als die persoon nog niet op de top van zijn kunnen zit qua training en voeding (wat bij TS nog zeker niet het geval is, daarom verwijs ik hem door naar een sportschool (moet ie wel naar een goede gaan) waar ze hem persoonlijk kunnen helpen met trainingen en voeding) |
Dat begreep ik al, het ging ook om andere onderwerpen die hier verder niet besproken moeten worden want dat zou offtopic zijn.
|
Abbo nemen op sport school. Daar laten informeren, boven je onderhoud eten en vooral GEZOND eten. Doe dit voor 1-2 jaar en je zult zeker resultaat zien :) Verwacht niet dat je met wat sit- en push ups ver komt... Als je geen tijd hebt, stop er dan direct mee of maak tijd.
|
Citaat:
Hoewel crack je ballen tenminste nog intact laat, en da's meer dan we kunnen zeggen van steroids. |
Van die steroids krijg je in ieder geval genoeg ballen op andere plekken.
|
Citaat:
|
Chips eten en TV kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
beest...zal je wel aanleg hebben! Probeer een beetje vaker te gaan, ben benieuwd hoe je vorderingen zijn als je eens een vier weken lang, 3 keer per week gaat, incl een beetje klein beetje cardio....
|
Als dat de benaming "beest" krijgt wil ik wel eens zien wat ze van arnold denken op 17 jarige leeftijd
|
ik hoop eerlijk gezegd dat Jessytjuh een grapje maakte over dat 'beest' want zoveel stelt dit natuurlijk niet voor voor iemand van 17
|
Ja, want uiterlijk blijft natuurlijk altijd het belangrijkste als het gaat om sport.
|
Citaat:
|
Citaat:
Arnold op 16.5 jarige leeftijd Just sayin' |
Citaat:
Citaat:
|
Ikben 13 jaar oud, weeg 55 kilo en ben 1.70m heb nog een beetje "vet" misschien moet er nog een halve kilo van af :confused:
Toch wil ik graag een wasbordje! Ik doe nu een week lang zit ups etc. Maar zie geen verschil!? Hoe lang duurt dat? |
Ik train zelf ook met Dumbells , heb ze bij de Bristol gekocht. volgens mij 35 euro voor een dubbel met 4 verschillende gewichtsschijven. Elke dag gewoon vol pompen en 1 dag pauze (zondag) al gauw ga je resultaat zien.
|
Ik train 2a 3 keer per week + 1 keer wedstrijd .
Training duurt 1,5uur en wedstrijd 1uur. Ik weeg 75kg en ben 1m83 en redelijk gespierd ALS ik wat gezonder zou eten had ik een sixpak nu zie je maar 2blokjes. Ik doe buiten training nix van sport allee40 min per dag fietsen 20heen 20terug na sgool. |
een sixpack of niet ligt aan je mentaliteit. Als je 'graag' een sixpack zou willen gaat het je niet lukken. Een sixpack krijg je alleen met een vetpercentage van 12% of lager. het liefst zelfs 10%. Het is hard werken voor zo'n vetpercentage maar als je het echt eil, lukt het je ook. Dan hoef je nog maar een weekje je buikspieren te trainen en je hebt een sixpack. Alleen een sixpack zonder borst en armspieren ziet er niet uit . Daarom moet je de rest van je lichaam ook trainen. Het is mogelijk om je hele lichaam thuis te trainen maar doen moet je wel heel veel discipline hebben. Beter ga je naar de sportschoolen train je daar alles.
|
Citaat:
|
een sixpack is niks anders dan dieetën en sporten, je vetpercentage moet laag zijn, maar je spiermassa hoog.
zorg dus dat je een dieet heb waarmee je evenveel calien binnenkrijg dan je dagelijks verbrand en ga er dan nog (geloof 10% maar iig wat)onder zitten. hierdoor kom je energie te kort dat je lichaam dan uit vet ga halen daarnaast het sport gedeelte, doe gewoon om de avond een soort van workout achtig iets. bijvoorbeeld 10 pushups 3 setten, ook zoveel situps, en dan bijvoorbeeld nog wat crunchen en dan merk je vanzelf dat er wat gebeurt. maar denk erom binnen een maand kan je geen sixpack kweken! en zowel dan is dat ongezond en gevaarlijk! suc6 ermee |
ik doe gewoon iedere avond een kwartiertje sit ups
en doordeweeks gewoon sporten natuurlijk werkt wel redelijk niet verwachten dat je na een week een sixpack hebt ofso maar je zal geen dagen lang spierpijn hebben ofso ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |