![]() |
Prijs Winterjas
Ik zou wel eens willen weten hoeveel iedereen uitgeeft voor zijn of haar winterjas. Persoonlijk vindt ik een nieuwe winterjas altijd de duurste uitgave die je maakt wat kleding betreft. Zelf heb ik 190 euro uitgegeven aan mijn nieuwe winterjas. En jullie?
|
Mijn winterjas die ik nu draag kostte 80 euro, maar mijn leren jasje dat ik draag als het iets warmer is kostte het driedubbele dus ja.
|
Ik heb 85 euro voor mijn winterjas betaald. Meestal zit ik om en nabij de 100 euro.
|
Mijn vorige winterjas was iets van 40 euro ofzo, die ik nu heb 70 en de trui/jas die ik van m'n moeder heb gekregen een paar jaar terug was 90 geloof ik.
|
Ik heb er twee jaar geleden een gekocht die nu nog steeds prima is, kostte toen zo'n €200,- (maar ik doe altijd lang met winterjassen, dus ik vond dat bedrag wel geoorloofd). En ik heb nu een zwangerschaps-winterjas die €70,- heeft gekost.
|
Mijn duurste winterjas was ongeveer €350,- en mijn goedkoopste €20,-. Ik heb ongeveer 5 winterjassen die ik afwissel. Prijs maakt me daarbij niet zoveel uit, als ze maar warm/ mooi zijn.
|
Vorige winter kocht ik er een van €140, maar ik draag die nu ook weer dus dan vind ik het niet erg. Maar dat is wel de duurste die ik ooit heb gehad.
|
Duurste was ongeveer 120 euro oid geloof ik. M'n maximum budget is denk ik iets van 150 euro. Doe vaak wel meerdere winters met m'n winterjas.
|
Mijn huidige winterjas was iets van 80 euro. Die daarvoor was iets van 170, maar daar heb ik meerdere jaren mee gedaan. Ik vind rond de 170-180 trouwens wel echt het maximum dat ik aan een jas wil uitgeven, tenzij hij heeeeel mooi is en heel lang mee zou gaan.
|
mijn winterjas is 190 euro. Maar daar moet ik dan ook wat langer mee doen.
|
16 euro op de markt. ;x
|
tussen de 85 en 300 euro,
|
Mijn nickelson jas 150,-:)
|
de duurste was 110 euro ongeveer, ik heb er 2 en wissel ze af. winterjasen die gaan bij mij een aantal jaren mee.
|
De mijne kostte dit jaar 150 euro. Ik verwacht er wel in ieder geval ook volgende winter nog mee te doen.
|
Vorig jaar iets van 150 euro bij de Dept, maar daar doe ik deze winter ook nog wel mee. Heb ook nog 1 van 50 euro, vooral als uitgaansjas.
|
Mijn winkelwaarde van mijn winterjas was iets van 800 euro, maar omdat mijn vader en de eigenaar elkaar al erg lang kennen heb ik hem voor veel minder gekregen.
|
Ik heb er tot nu toe twee van mijn kleedgeld betaald, die daarvoor weet ik niet meer en heb ik ook niet meer. Ik heb een bruine nepleren van €60 en een soort korte wollen manteljas die €80-90 was. Beide zijn niet ongelofelijk dik, maar wel ruim voldoende voor de Nederlandse winters. Voor een echt mooie, goede, lekker-warm-bij-min-30-winterjas zou ik op dit moment denk ik max. €200 uitgeven.
|
De ene €100,- de ander heb ik gekregen maar ik dacht dat die €150 was.
|
Mijn winterjas was €60 geloof ik. Ik koop altijd heel veel in de opruiming dus winterjassen ook!
|
Vroeger kreeg ik best prijzige jassen van m'n ouders, iig boven de 100 euro en dat waren dan van die wintersport-achtige jassen.
Nu ik ze zelf moet kopen ben ik een stuk zuiniger, ook omdat ik weet dat ik na een jaar toch wel op een jas ben uitgekeken. Die van vorig jaar was 60 euro, volgens mij en nu ben ik op zoek naar een lekkere dikke jas voor als het -20 wordt, maar meer dan 50 wil ik echt niet uitgeven. [/koopjeshunter] |
€100,- kostte 'ie.
|
Mijn warmste winterjas was 12 euro, maar die draag ik alleen met -20 ed en gaat al bijna 4 jaar mee. Mijn andere winterjas was 70 euro, tevens mijn duurste kledingstuk ooit. Die heb ik nu bijna 3 jaar.
|
Uhm ik heb er 3, een van 60/80, een van 100/120 en een van rond de 200 denk ik, maar die was wel afgeprijsd.
|
Mijn nieuwste jas, een lange jas, soort van trenchcoat, maar anders, kostte 120 euri. Wel lekker warm en vrij stijlvol, als je het aan mij vraagt. :)
|
80 Euro geloof ik en vorig jaar gekocht.
|
Mijn winterjas van vorig jaar die ik gekocht had was á € 90,- en die was afgeprijsd.
|
80 euro ofzoiets vorig jaar gekocht.
|
Ik heb er twee. De ene heb ik inmiddels vijf jaar en de andere drie jaar. Ze kosten allebei rond de €70-€80 denk ik, maar ik heb ze ook allebei van mijn ouders gekregen terwijl ik wel al kleedgeld had/op kamers woonde.
Mijn winterjassen zijn by far niet de duurste dingen die ik ooit kocht. Dat zijn een leren jasje (drie keer zo duur) en verschillende paren leren laarzen (anderhalf/twee keer zo duur). Maar die gaan net zo lang of langer mee, dus soit. |
Meestal rond 100 euro. Vorige jas was 110, de jas die ik nu heb was 70. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |