![]() |
Sinter-DK
Laten we weer Sinterklaas vieren op DK!
Vorig jaar was dat een succes (los van een paar missers), dus het lijkt me een leuk idee om dezelfde structuur als vorig jaar aan te houden. Lootjes trekken, gedicht en een cadeautje opsturen naar de forumer die je hebt. En hierbij proberen te zorgen dat het cadeautje op 5 december aankomt, uiteraard. Trimm Trabb, jij had vorig jaar via Elfster een groep opgestart, geloof ik? Ik weet niet meer precies hoe je dat had gedaan, dus kan je dat uitleggen/weer doen/sowieso zelf ook meedoen? ;) Geef vast aan of je het leuk vind om mee te doen, kunnen we gelijk zien of er animo voor is. |
sint is op een maandag dit jaar en postnl bezorgt niet meer op maandag (geloof ik?). dit betekent dat iedereen het pakketje op vrijdag op de bus moet doen en dat iedereen het zaterdag de 3e heeft.
of we krijgen de pakketjes dus dinsdag de 6e. ik doe mee! |
Dinsdag is "pakjesochtend" dus dat lijkt me prima toch?
Ik wil ook wel meedoen! |
Ja, ik twijfelde er al over.
Ik zeg zaterdag de 3e, dan. Maar eigenlijk maakt het me ook niet zo heel veel uit. |
ik heb de vrijheid genomen en alvast een Elfster-groep aangemaakt!
http://www.elfster.com/exchange/view/5520322/59269e/ |
Oh, good busy (y) Dan ga ik maar vast een lootje insturen!
|
ik heb <10 euro als budget ingevuld, inclusief verzendkosten. dat was vorig jaar ook het streven, toch?
|
Volgens mij was het toen gewoon 'cadeautje van 5 euro', maar ik vind dit ook zeer prima (y)
(beter zelfs) |
10-15 euro incl. verzendkosten, lijkt me prima. Zal toch geen ramp zijn als je een klein beetje boven het budget uitkomt?
|
Oh, dan moet ik wel een printer kopen, trouwens. :D
|
Leuk (Y) ik doe mee!
|
Ik doe al mee met admin en mijn zus, ik geloof niet dat er meer dan 2 gedichten uit me komen dit jaar. Helaas!
|
Pff ja, die gedichten... Dat wordt nog wel een klein drama.
|
Duurt bij jullie het inloggen ook zo lang? :o
Het werkt gewoon niet bij mij, ofzo. |
Nee, ik heb me net ingelogd en geen probleem.
|
Ik probeer nu een nieuwe account aan te maken en dat lukt ook niet :(
|
Meh :(
|
Citaat:
|
Ik doe mee!
|
Ik wil ook wel heel graag meedoen, maar ik heb niet zo'n heel groot budget en ik vind cadeautjes kopen die een ander misschien eventueel leuk zou kunnen vinden heel lastig :O. Dus ik denk er nog over. Overigens zijn gedichten schrijven en ontvangen natuurlijk wel echt superwin.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Oh, ik doe trouwens niet mee. Ik doe al met admin mee en dat is stress&spanning genoeg! |
Citaat:
|
Ik twijfel nog. Op zich heb ik het druk genoeg met 3 gedichten, maar ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij had mij vorig jaar :cool: |
Citaat:
|
Joh, een gedicht schrijven en een cadeautje kopen is toch niet zoveel werk? :o Gewoon meedoen, Apate!
|
Ik zit ook in financiele nood (en in tijdsnood for that matter) maar ik doe lekker wel mee want dat is leuk :bloos: En dat tientje vis ik wel ergens vandaan..
|
Oei :O dan doe ik 4 keer sinterklaas :D:D maar vooruit dan maar :Y het is wel leuk!
|
Het hoeven ook geen gedichten van topkwaliteit te zijn hoor :p
Hoewel ik wel vind dat we als regel moeten instellen dat het gedicht niet direct van internet geplukt mag zijn :o |
Citaat:
Citaat:
Ik kan echt voor geen meter dichten trouwens :( |
Ik ook niet!
Maar, hoe doen we dat hier? Moet ik ergens aanmelden? |
Ik had vorig jaar echt een goed gedicht van N00dles! En mooie oorbellen! Helaas gingen ze kapot, maar ik heb later dezelfde gevonden in een andere kleur en die draag ik nu regelmatig (y)
En @Apate: hierboven staat hoe je je moet aanmelden. Het is mij alleen nog niet gelukt :( |
Citaat:
En je kunt je dus zonder te aanmelden bij Elfster inschrijven, maar om een wish list te kunnen maken en zo moet je je ook even bij Elfster aanmelden. |
Oke, ik zag die link ja :D maar ik ben nog altijd bezig met uitvogelen :D
|
*o* Ah! Hij was echt traag aan het laden gewoon, maar ik zie dat hij nu toch aangemeld is :O
|
Bij mij blijft ie dus maar laden. Ik heb nu al een uur dit:
http://i195.photobucket.com/albums/z...eminke/hmm.jpg |
Citaat:
|
Of iemand anders moet me even inloggen :o Het is toch een password dat ik verder niet gebruik.
|
Lijkt me wel weer leuk, maar 10-15 euro is me wat te duur. Ik hou het rond 7,50,- max. :P ALS ik meedoe.
|
Nou ja, ik vind max. 10 euro incl. verzendkosten wel goed. Dan heb je evt. ook nog ruimte voor pakketpost. 15 euro vind ik ook wat overdreven.
|
Citaat:
Maar we kunnen ook wel weer 5 euro exclusief verzendkosten doen. Dan kunnen mensen zelf beslissen of ze een pakketje of een enveloppe versturen. |
Kun je hier ook uitsluiten, trouwens? Lijkt me wel leuker, dat je niet weer dezelfde hebt als vorig jaar :o
|
Citaat:
|
idee? :o
|
dat kan. als iedereen zegt wie hij NIET wil hebben (hoe onaardig! :mad:), dan kan ik dat aanvinken/uitvinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, laten we dan gewoon uitsluiten wie we vorig jaar al hadden, geen haat- en nijduitsluitingen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |