![]() |
entree gala!
Heej!!
Ik weet niet of dit het juiste forum is voor deze vraag?! Maar denk het wel... Wij hebben binnenkort met school een kerstgala. Hiervoor heeft iedereen natuurlijk elk jaar een originele manier om zijn entree te maken. Ik ben op zoek naar zoiets. Ik zoek dus iets waarmee ik voor een niet al te hoge prijs hoge ogen gooi!!??? Zoiets als een dier of arrenslee. Als iemand zoiets heeft, of betere ideeen?! Ik hoor het erg graag!!! Danku |
ik ging 2 jaar geleden met eindgala achterop een harley (was errug handig met die jurk, maar niet heus XD),
aankomend jaar heb ik kerstgala, en dan ga ik op een trike.. een koest kan ook heel mooi zijn, maar is wel prijziger denk ik.. wat wel leuk is om samen met vrienden aan te komen, en dan het geld bij elkaar leggen wat iedereen eraan uit wil geven.. |
Okee! Heel erg bedankt...
Ik ga nog even wachten op wat meer reacties, en hoop dat er nog meer leuke komen! |
V&a > t&p
|
op een paard?
|
Limosine ;)
|
Citaat:
|
limo en dat soort auto's zijn best wel afgezaagdd... Dusja, liever niet
|
In de buidel van een kangoeroe
|
Citaat:
Eigenlijk zou het wel zeer origineel zijn, alleen meot het wel realistische blijven he!!! ----------------------------- Zijn er nog andere mensen die wel iets weten? Iets makkelijks, leuks, origineels, goedkoops? Ik hoop dat er nog goede ideeen binnen komen!!? |
leuk, origineel en goedkoop...
een daarvan gaat niet door, jij mag kiezen. Parachute is leuk en origineel, alleen een beetje duur. leuk en goedkoop is met vrienden er naar toe gaan. niet origineel. Origineel en goedkoop is een slip en een vlinderstrik om, niet meer dan dat. Wellicht niet zo leuk voor je... |
XD met een groot reptiel XD die van mij zijn super lief is alleen wel beetje koud voor ze :P
|
En wat is een groot reptiel, waar denk je dan aan? En stel ik laat een van die drie dan weg hoe zouden jullie gaan, om het toch leuk te houden!
Originieel en goedkoop zijn dan wel de belangrijkste twee... |
Citaat:
|
Citaat:
http://stupidcelebrities.net/wp-cont...Boy-photos.jpg met dit nummer aan ofc: Ze hebben waarschijnlijk nooit zo'n entree gezien... |
op een bierfiets samen met n stel vrienden!
|
Op een tractor.
|
Pft, je pak is entree genoeg als je een klein beetje smaak hebt.
Who the hell needs a limo? |
Op een tandem?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |