![]() |
[vraag] Wat is liefde?
Wat is liefde?
Wat betekend liefde voor jou? Waarom is iedereen zo geobsedeerd met liefde? Hallo, ik vind liefde raar. Misschien komt het omdat ik nooit er wat voor voelde. Liefde is iets onbekends voor mij. Zelfs het gevoel van de kou van winter is nog bekender dan liefde. xd Nou uhhh thats it xd |
je kunt niet met iets geobsedeerd zijn.
Maar gelukkig weet Haddaway het antwoord: |
Wat is liefde:
Oh baby, don't hurt me Don't hurt me no more Oh, baby don't hurt me Don't hurt me no more What is love Yeah Oh, I don't know why you're not there I give you my love, but you don't care So what is right and what is wrong Gimme a sign What is love Oh baby, don't hurt me Don't hurt me no more What is love Oh baby, don't hurt me Don't hurt me no more Whoa whoa whoa, oooh oooh Whoa whoa whoa, oooh oooh Oh, I don't know, what can I do What else can I say, it's up to you I know we're one, just me and you I can't go on What is love Oh baby, don't hurt me Don't hurt me no more What is love Oh baby, don't hurt me Don't hurt me no more Whoa whoa whoa, oooh oooh Whoa whoa whoa, oooh oooh What is love, oooh, oooh, oooh What is love, oooh, oooh, oooh What is love Oh baby, don't hurt me Don't hurt me no more Don't hurt me Don't hurt me I want no other, no other lover This is your life, our time When we are together, I need you forever Is it love What is love Oh baby, don't hurt me Don't hurt me no more What is love Oh baby, don't hurt me Don't hurt me no more (oooh, oooh) What is love Oh baby, don't hurt me Don't hurt me no more What is love Oh baby, don't hurt me Don't hurt me no more (oooh, oooh) Dit blijkbaar |
pfff hahahahahah, jullie zijn echt de beste op het gebied van comedy xD
toch bedankt joh, maar dit is niet echt het antwoord dat ik zoek... maar het is een goede oppepper, mja ik zoek het antwoord maar ik kan het gewoon niet vinden xd |
Liefde is haar missen als ze er niet is. Dat de tijd vliegt als ze er wel is. Dat haar lach je slechtste dag goed maakt. Zulk soort shit, capiche?
|
liefde betekent voor mij dat die persoon je het beste kan kwetsen
|
hmm eindelijk goede antwoorden, maar dit wist ik al, bedankt voor de hulp xd
maar het is ook niet wat ik zoek xd |
ief·de de; v -s, -n 1 warme genegenheid: tussen die twee was het ~ op het eerste gezicht; (de) ~ bedrijven seks hebben 2 oprechte en warme belangstelling; het prijs stellen op: ~ voor de kunst 3 voorwerp van liefde: zijn eerste ~
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liefde |
Liefde is niet met woorden te beschrijven;) zo cliché genoeg?:P Anders kan je altijd nog het boekje "duizend wegen naar liefde" kopen (ooit gekregen van een ex). Staat vol met quotes over liefde.
|
slecht slecht, geen voorgeschreven advies voorschrijven daar ben ik beter in xd
ik ken bijna alles wat met liefde te maken heeft... maar ik wil toch iemand vinden die in zijn of haar woorden het in zijn verpersoonlijkte manier van spreken kan uitleggen... xd ik weet niet wat liefde is, omdat ik het nooit heb ervaren.... theorie is niks tegenover iemand die 2000 bladzijdes binnen uur kan lezen en onthouden xd |
How about you get out there in plaats van hier te zitten zoeken naar wat liefde is, als je nou wat meer buiten rond gaat hangen dan kom je dat vanzelf tegen.
|
hmmm, dagen lang in de stad, door regen wind en hagel zitten op een rotsblok had weinig zin... kennelijk
hmm.... how to become a person well liked xd |
Wat lul jij nou? :S wat doe je precies op een rotsblok als je liefde wil ervaren....?
|
zitten, observeren en leren hoe het moet jonge xD
|
jonge, waarhaal je die theorie vandaan? O_o? je zegt net dat je het niet kan leren van boeken en bla maar observeren op een steen is een goeie methode..? hup hup ga praten en flirten en zo met iemand die je leuk vindt.
|
Citaat:
Ik denk dat je nog een hoop moet leren... Maar goed. Liefde is een heel persoonlijk gevoel wat ik, als het er is, wil delen met een ander persoon. En dat is niet een dude op een forum ;) |
Wat liefde is?
Als je een gevoel hebt waar je door duizenden kleinen mensen in je bloedvaten wordt gekriebeld Wat het voor mij betekent? Dat ik van iemand houd en zij hopelijk ook van mij en dat we een stel kunnen vormen Waarom iedereen geabsorbeerd is van liefde? Omdat het je een fijn gevoel geeft denk ik |
houden van is iets anders...
|
dat is zooo daar geef ik je groot gelijk in xD
maar het beantwoord nog steeds de vraag niet lol xD ik ben misschien 80 jaar bij verstand maar zelfs de oudste persoon op aarde moet leren xD |
Citaat:
|
ik 16 , hahahha xD
wat dacht jij dan? xD |
Je vindt jezelf wel heel wat, als je op je zestiende al kunt zeggen 'ik ben misschien tachtig bij verstand.'
|
dat is wat jij er van maakt xD
ik zeg wat me in te gedachte schiet xd vaak zeggen ze dat ik heel wat volwassener ben voor iemand van mijn leeftijd xd maarja ieder zijn mening hè |
No offense, maar waarom type je al die smileys achter je zinnen? Vind je jezefl grappig?
Verder: Liefde is iets wat niet te beschrijven is. Het is voor iedereen anders en iedereen definieert liefde ook anders. Ik vind het onmogelijk om liefde te omschrijven zonder heel erg klef te worden en daarnaast geloof ik dat ik die definitie niet met het internet (en dus de hele wereld) wil delen. |
het is een gewoonte xd
Ik type al jaren met smileys achter me zinnen ongeacht soort vorm en grote... ;) maarja toch bedankt :) en ik ben vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk ben ik nog nooit geweest lol ^^ goede bui vandaag |
Ben jij het jongere broertje van Bloedje ofwat?
|
Wait, had jij niet ook een topic gepost over wat er zo fijn is aan sex?
Misschien moet je met je 80-jarige verstand op zoek gaan naar liefde, ipv op een forum aan iedereen te gaan vragen wat het is. |
lol, ik zei nooit welke gedeelte van 80jarige verstand xd
vergeet achtig op het gebied van namen gaat fout met meiden... hoe heet ik BOEM! xD nee ik ken geen bloedje... |
Je zult er zelf wel achter komen als je ooit verliefd wordt.
|
Citaat:
|
haha
|
Heb je adhd? Je komt zo chaotisch over
|
wie ik nee
|
ik denk niet dat je te weten zult komen wat liefde is..tot dat je het zelf meemaakt..:)
je zult geduld moeten hebben todat je iemand tegenkomt die je echt leuk vind xD |
die smileys zijn er ook om aardig over te komen, inieder geval om te laten zien dat je niet boos bent ofzow , Dat is in ieder geval waarom ik het doe! :) betekent niet dat ik mezelf grappig vind! en ja...het is een verslavende gewoonte xD
|
Citaat:
|
Logisch dat je het antwoord niet in de theorie kunt vinden en ook niet op dit topic! liefde is niet te vangen in theorie Liefde is niet te beschrijven, liefde is iets wat je moet voelen.. maar dan moet je er wel open voor staan en jezelf niet forceren met een theorie over liefde.. (want zelfs een tachtigjarige die nooit heeft liefgehad weet niet wat liefde is)
|
Liefde is dat gevoel van verbondenheid dat je voelt bij je familie en vrienden. Het is iemand zeer waarderen om wie hij is, zoals hij is. Liefde is niet blind maar verstandig waar nodig.
|
Citaat:
|
Liefde brengt meerdere dingen met zich teweeg; denk aan jaloezie. Kun je dit voor jezelf beschrijven?
|
Echte liefde is onverwoestbaar, zelden zeker maar nooit gewoon.
|
Waarom een songtekst?
|
haha scherp @EZ_Blade
|
omg volgens mij ben jij 10
|
Liefde is net zoiets als God, het is een afspinsel van onze hersenen dat niet echt bestaat, maar dat wel ons leven kan veranderen.
Zoiets? x) |
Citaat:
|
@boet liefde is zeker geen 'afspinsel' van onze hersenen! Liefde is een emotie waarbij ook lichamelijke processen beginnen te werken ( Denk aan chemische stofjes die het 'blind maken' veroorzaken, 'het vlinder gevoel in de buik').
|
er is niet iets zoals liefde, het is gewoon een woord verzonnen door dure winkels om hun dure huidcreme's en andere onzinnige dingen te verkopen, mensen geloven in die illusie, omdat, meeste mensen gewoon niet nadenken
|
@cuwlemandarijn En waarom denk je dat? Zonder liefde kon er niemand opgevoed worden. Als je ouders geen liefde voor jou hadden, waarom zouden ze dan de moeite nemen om jou op te voeden?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |