![]() |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert
Citaat:
Het is in dit topic de bedoeling dat je een korte beoordeling geeft over het nummer dat de persoon voor je heeft gepost, probeer deze beoordeling iets meer inhoud te geven dan "niet mijn ding" of het originele "wel mijn ding". Na de beoordeling post jij, op de goede manier geëmbed (lees dit topic!!), het filmpje dat jij graag beoordeeld wilt zien. Niet goed geposte youtube-filmpjes, offtopic posts en posts zonder beoordeling worden zonder pardon verwijderd. |
Chill, het derde topic dat mijn taalfout uit de originele titel overneemt. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
De tekst is lekker catchy, t blijft nu na een keer luisteren al in m'n hoofd hangen. En nu eens proberen of ik ook een youtube filmpje kan posten >: tot nu toe ging het altijd fout EDIT: SUCCES!~ |
Klinkt eigenlijk best chill, normaal hou ik niet van dit soort muziek.
_O_ |
Goed nummer man, jij vindt deze vast ook leuk:
:O |
uhm dat liedje ^ is uitgeschakeld:(
nieuwe: |
Citaat:
|
Citaat:
@Reverend Chill nummer! Misschien maar even downloaden. (y) :cool: |
Niet mijn soort muziek..
|
Mijn muziek toen ik 13 was.
|
Wauw.
|
jaweg
|
[Random gehaat]
|
Goeie beats soms, maar na een tijdje word het saai.
|
yeah coldplay iets minder album dit maar goed nummer
Big country plz luister maar deze band mensen : woZQ3impgBo thanks |
niet heel slecht maar niet iets waar ik zo naar zou luisteren
|
Opzich best wel leuk liedje, niet echt mijn stijl maar ik vind het stiekem wel wat :)
|
Dubstep. Vrijwel altijd kut, helaas ook in dit geval.
|
filmpje is egt geniaal maar ik vind de muziek niet zo "GuessWho?"
EDIT: heb het nummer al te vaak gehoord vind er niet veel meer aan "Reverend" |
chill?:\D |
Opzich leuk nummer, beetje ééntonige lyrics maar ok. Ik luister meestal heel andere muziek maar is een geinige afwisseling :) Als ik wat dieper ga: Weinig inhoud, weinig verandering (maar dat hoort ook wel bij dubstep :D)
Kwam ik toevallig langs: |
Ook niet echt diepgaand, maar wel amusant.
|
Erg mooi nummer, lekker cryptische tekst en gewoon fijn om naar te luisteren :)
|
ja cool nummer van the doors kende het al.
|
Queen is altijd wel leuk. :)
Vage glitch yeah. |
mm heel apart. Nog nooit eerder gehoord, dus dat is wel weer grappig :P
Heeft voor mij een speciale betekenis. |
Best wel leuk, lekker stevig ;)
|
kende m al ^^ heerlijk nummer :D
|
Heerlijk! Ik vind die nieuwe zanger van Equilibrium heel vet maar die oude kon er gvd ook wat van (y)
|
Ik versta niet wat hij zegt.
|
Nice, mooie chillmuziek met een goede melodie. Hier wil ik wel meer van horen.
|
Vind het verschrikkelijke muziek, maar dat ligt meer aan mijn haat voor 'computer-muziek' dan aan die artiest zelf :p.
Als ik heel erg m'n best doe om vooroordelen te vergeten klinkt het eigenlijk nog best oké :). |
Opeth vond ik als jong mannetje erg interessant, maar ondertussen kan het me weinig meer boeien. Niet slecht maar ik zal het nooit voor mezelf opzetten ofzo.
|
Klinkt relaxed. Fijn om op de achtergond te horen. Al vin dik het niet boeiend genoeg om zomaar op te zetten en daar nu eens echt aandachtog naar te gaan zitten luisteren.
|
Muuuuuh. Ik vind die 90's achtige house/dance altijd heel fijn, maar dit nummer vind ik dan weer wat tegenvallen. Dan liever deze;
|
Hahaha, Bobby Brown :D Somt wel de hele 90's op eigenlijk :p
|
Vet!
|
Ik vind het een mooi nummer, niet hun mooiste, maar gewoon mooi. Wel word ik misselijk van de clip, ik kan niet zo goed tegen helm-camera's :D.
|
Lekker nummer! Ik kan hoog of laag springen, maar het klinkt gewoon goed. (punt)
Nu dan dEUS, ook lekker: |
Ik weet het nooit zo goed met deus. Ik vind het niet storend maar absoluut ook niet interessant. De nummers die ik heb gehoord hebben me in ieder geval nooit gemotiveerd om eens een album te luisteren.
|
Klinkt wel relaxed, had het zelf niet zo gauw opgezocht dus wel leuk dat ik zoiets ook een keer hoor :)
|
Lekkere stem, mooie tekst :).
|
Als ik het origineel niet gekend had, had ik het misschien tof gevonden, nu vind ik het zonde.
|
Luguber!
Met dank aan Reverend. De tweede geweldige band die ik heb ontdekt via dit topic. :) |
Vet hoor, lekker wegdroom nummer
|
Klinkt lekker, peaceful ook :)
|
Wow, gaaf nummer. Sound van de zanger is gaaf!! Was al wel een tijdje terug dat ik het laatst Placebo hoorde +1
Een koffer van the Who door Pearl Jam, omdat ik het zo'n tof nummer vind... |
Alles van Pearl Jam is zowiezo (y)
|
rustig nummer heel chill wel leuk
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03. |