![]() |
Wat vinden jullie (meisjes) leuk qua jongenskleding
Spreekt voor zich, wat vinden jullie dat een jongen moet dragen?
|
Waarom vraag je dat? lijkt wel alof je mbv antwoorden hier een kledingstijl gaat kopieren om maar zogenaamd in de smaak te willen vallen bij leeftijdsgenoten.
Jongens (en ook meiden) kopieren elkaar vind ik te zeer, bang om uit te pas te lopen qua kleding (safe modus). Mijn mening koop en draag wat je zelf mooii vind. |
Kleding straald iets uit over je zelf.
|
Spijkerbroek die goed om de kont past en bij z'n figuur past, dat is dus voor iedereen anders. T-shirt of bloes die goed past bij de schouders, mag wel getailleerd, niet strak.
|
kleren van de jack and jones zijn altijd goed :y
|
ligt ook een beetje aan je leeftijd
|
maakt me geen flikker uit, als een jongen maar geen nickelson jassen draagt en zijn broek op de knieën heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Kleding waar je jezelf goed in voelt, waar je zelfvertrouwen uit haalt, zonder dat ze direct slutty zijn. Want ja, ook jongens kunnen dat. ;x
Ik hoef geen half naakte borstkassen te zien als ik gewoon op straat loop ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij maakt het niet zoveel uit wat een jongen draagt, als het maar geen arrogante jongen is die z'n kleding draagt omdat het stoer zou moeten zijn.
Ikzelf vind altijd van die blousjes: http://www.kleren.com/index.php?_a=v...productId=6801 ... wel leuk. En dan gewoon een leuke spijkerbroek en Vans/Sneakers eronder. En niet z'n broek tot aan z'n knieen. |
Citaat:
Wat wilde je hier laten zien? G Star blouses? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en iets aan dat soort jassen vind ik als het echt bij iemand past altijd wel 'stoer'overkomen. |
Jahe. Ik zou mijn vriend er in elk geval graag in zien. Inclusief zwarte glimmende laarzen. :y
|
Citaat:
|
Die heb ik hem vorig jaar voor kerst gegeven :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zou ze bij de hema kopen, daar zijn ze 11 euro ofzo, en binnen een jaar gebruik je ze niet op. |
Iets dat bij hem past, ik houd zelf wel van nochalante kleding, niet te druk. Gewoon een leuk T-shirt met print en een spijker broek. Iets modieuzer is soms ook wel leuk, maar het moet niet overdreven worden. Wat ik wel echt afschuwelijk vind, zijn die lange jassen, die sommige jongens dan dragen. Vaak omdat ze denken dat ze stoer zijn. En ik vind het ook niet altijd prettig om tegen een onderbroek aan te kijken. Maar ieder zo zijn ding.
|
Spijkerbroek, normaal aangetrokken en niet tot op zn knieën. En dan een shirt/blouse of trui ofzo. wat mij totaal niet trekt zijn die diepe v-halzen.
|
Een stoere jeans met een stoer t shirt. of een V hals kan ook leuk zijn. (niet voor elke jongen bestemd :p) of een nette blouse, of juist een stoere blouse kan ook stoer staan ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Uhmm... hangt van jouzelf af (:
Alleen over het algemeen vind ik spijkerbroeken wel leuk (mag laag hangen, maar niet té laag (ook niet superhoog trouwens)), en gewoon een leuk vest of trui of shirt ofzo.. oja een pet vind ik ook wel leuk (zo'n NY cap:)) ooh en hoge sneakersss <3 eigenlijk beetje zoals dit :bloos: |
Die oude Duitse uniformen zijn echt... WOW. Ik vind het zo jammer dat zo'n adelaartje verboden is op sommige plekken (school) en toch wel een lading meevoerd, anders zou ik dagelijks zoiets willen dragen. VOlgens mijn ouders kan ik zulke kleding goed dragen. Jammer dat ik nergens dergelijke kleding vind, die wel overal mogen. Het heeft gewoon iets stijlvols. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je wil weten wat de meisjes leuk vinden kwa kleding zodat jou meisje je leuk gaat vinden?
waneer leer je nou ns dat ze je niet mag |
Duitse legerjassen :') Ziet er niet uit.
|
Citaat:
helemaal gelijk je moet dragen wat je zelf wilt en niet wat andere willen |
Draag meestal spijkerbroeken die wat lager hangen en daarop een shirt met een blij overhemd erbovenop. Gewoon kleur anders is het zo'n dood gezicht=']
|
Ik vind ontzettend veel leuk, het ligt er maar net aan wat voor een persoon je bent.
Toch heb ik een zwak voor jongens en mannen in pak en bloesjes en (suède) puntschoenen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |