![]() |
wat zal ik herkansen
halle allemaal,
ik zit er te twijfelen over welke vakken in ga herkansen ik zit nu in vwo 4 en mag er deze periode 2 herkansen. mijn resultaten: wiskunde 5,5 scheikunde 4,9 biologie 5,3 natuurkunde 4 voor de rest van de vakken heb ik ruim voldoende gescoord en die hoef ik dus niet te herkansen. voor wi sta ik nu gemiddel een 5,45; voor sk een 5,8; voor biologie 5,1; en voor natuurkunde 5. ik zit zelf te denken dat ik natuurkunde ga herkansen want dit moet toch wel hoger kunnen. en dan zit ik voornamelijk nog te twijfelen tussen sk en wi groetjes M |
ik zou kijken waar je totaal geen moeite mee hebt en dat vooral niet herkansen, dat kun je dan nog wel ophalen met een volgend proefwerk ofzo(zoals dat punt van biologie)
|
Ligt ook aan het onderwerp en hoeveel je ervoor hebt gedaan. Als je echt goed hebt geleerd en je haalt net een onvoldoende, dan moet je je wel afvragen of er veel meer inzit of niet.
|
Ligt eraan waar jij het meest goed in bent
|
Dan zou ik daarnaast nog gaan voor wiskunde, want dat is toch wel een van de kernvakken...
|
Ik zou voor wiskunde en natuurkunde gaan denk ik. Ik weet niet hoe het op jullie school is, maar bij ons is dit jaar ingesteld dat je in de bovenbouw maar eén 5 mag hebben tussen wiskunde, Nederlands en Engels. Misschien even informeren hoe dit zit?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |