![]() |
jeuk na het scheren
nadat ik mijn schaamstreek gisteravond van het daar voorheen geplaatste haar heb ontdaan met behulp van een schoon scheermes...blablabla..
okee, misschien heb ik het verkeerd gedaan maar... wat kan ik doen tegen de jeukige rode bultjes die nu overal zitten? iets derop smeren?--> Nivea body-Care, talkpoeder ofzow of gewoon nix dermee doen...laten luchten en wachten...? ik weet dat er veel topiks hierover zijn, maar 1 duidelijk (waar) antwoord is genoeg, gooi em daarna maar weer dicht. dank u :) .....*verrekt van de jeuk* |
scheer je droog? wat ik namelijk doe, is het onder de douchestraal scheren en ik heb nooit last van jeuk
X-je O en nivea wil wel es helpen tg de jeuk, bij mij toch :) |
Elke plek waar je voor 't eerst scheert is daarna geirriteert. Dat geldt dus ook voor de schaamstreek ;)
Je moet er gewoon aan wennen, en idd wat erop doen, soort aftershave-balsem of iig iets wat niet op alcoholbasis is. |
beetje bodylotion oid, wel beetje zachtig tja, zoals vermeld, zonder alcohol dus.
|
dank u :) ... ik doe nu nivea-spray derop, en dan de ventilator op me geval richten :D werkt heeerlijk verfrissend en de jeuk is minder... ,maar nog steeds irritant.
|
Het vel daar si extra gevoelig. Ik heb er ook vaak last van en ben maar overgegaan op ontharingscreme.
Ik zou zeggen smeer er bodylotion op (liefst zonder alcohol en al die shit --> aanrader dove bodysilk! echt superspul!), scheer niet droog maar met water of scheerschuim, scheer met je haren mee(niet tegen de richting in), doe het s'avonds want als je dan bultjes krijgt zijn die teminste de volgende dag weg als je een bikini aantrekt. |
Citaat:
Maar euh, ik heb dr ook last van. Met de tijd win je er gewoon wel aan eigenlijk en gaat het minder jeuken en/of irriteren.. Verder alle tips van hierboven opvolgen ja.. En wie weet is het met ontharingscreme minder? Zou je kunnen proberen.. |
ik hoorde van een aantal mensen als je nog geen baardgroei hebt als je dan je wel scheert dat je eerder baardgroei krijgt klopt dat ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus mijn vraag :) hoe haal je alles goed weg ? |
Goed laten luchten! :D
Gewoon zonder slipje en met een minirokje gaan lopen. Dan is het zo weg! (ps, je weet waar ik woon, toch?) ;) Mark :cool: [- Want zeg nou eerlijk, sex is heerlijk! -] |
Citaat:
|
Ik volgens mij fokking laat
|
ehh liefe jongetjes hier, er zijn ook meisjes (lees HEEL VEEL meisjes) die niet van stoppeltjes houden, want dat prikt (en niet alleen tijdens het zoenen..) dus wees blij als je ze niet hebt.
|
Citaat:
|
- scheer je 's avonds, dan heeft je huid tijd om te herstellen
- gebruik altijd scheerschuim (is wat zachter) - scheer met de haargroei mee (vaak naar onder/naar binnen) - smeer het in met een vette creme (zonder alcohol!) of talkpoeder schijnt ook goed te helpen. |
Citaat:
Scheerschuim en beetje warm water , Alleen 1e keer hadk vet jeuk maar dat ging snel over nu ist allemaal supergladjes en lekker :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |