![]() |
Hoe pak ik dit aan?!
Help, ik hou echt van een meisje uit mijn klas alleen ik ben superslecht met communiceren en flirten en dat soort dingen en ik ben bang dat ze het misschien doorheeft dat ik op haar verlieft ben iemand tips plz!!!!!
|
Ik denk dat ik jouw kan helpen! Ik heb nog wel een aantal goede tips, pm me maar als je meer wilt weten!
SAYwHAT |
Oei wat een zooi, flirten is natuurlijk bedoelt om iemand juist niet te laten weten dat je diegene leuk vindt! sucks.
|
Als ze doorheeft dat je verliefd op haar bent en verder geen aanstalten maakt om met jou in contact te komen, denk ik dat het niet wederzijds is.
Communiceren is overigens makkelijk, vooral als je bij elkaar in de klas zit. Je hebt genoeg om over te praten. |
Maar het probleem is juist dat ik vaak gewoon tijdens het gesprek gewoon dingen zeg die ik normaal nooit zou zeggen en/of een totale black out krijg
|
vraag haar msn ;9
|
Citaat:
|
Thank you all for the great responses!
|
Citaat:
Niet om nu de asshole uit te hangen hier, maar waarom moet hij jou pmmen? Zijn je tips zo waardevol dat die hier niet genoemd mogen worden? Van wat ik aan tips gelezen heb van je, kunnen die rustig hier genoemd worden. Beetje open deuren intrappen, en klaar. Maar goed, zal wel aan mij liggen. |
Citaat:
|
gewoon hoi zeggen gesprek kan later als je het durft:P
|
ik heb hetzelfde probleem, kijk anders ff naar mijn topic
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |