![]() |
Vriendje, vriendinnetje, collesaaitje, kennisje... in hun saaie groene broek #1558
In zn groene broek!
|
Mijnes is leuker :P
|
@Stefenootje: Je snapt dat jouw nickname ook in dat rijtje past, right? :D;)
|
Citaat:
Hans is altijd leuk geweest gekke Martin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo, tijd om de wasmachine even aan te pleuren en een powernappie te doen. Voor hier weer smartasses zijn die de spot menen te moete drijven met mijn indrukwekkende leeftijd: ik heb gisteren bizar slecht geslapen en moest om 05:00 m'n nest uit. Waar ik hard in faalde. Dus.
|
Citaat:
Suf? Negatief? Sukkel? Enlighten me :D |
Omg, mensen...
Ik ging net naar de wc en mijn huisgenote doet om één of andere reden altijd de klep omlaag. Dus ik doe die klep open, zie ik daar echt de meest gigantische boomstronk liggen die ik ooit heb gezien. Wat. De. Fuck?! Het deed me echt denken aan dit: Srsly, hebben alle veganisten zulke kak? En waarom heeft ze dat in godsnaam heel de dag daar laten zitten?! WHY, LORD, WHY?! *braak* |
Citaat:
Is wat voor mij, met m'n smetvrees. |
Citaat:
|
Gelukkig heb ik normaal niet zo'n moeite met kak en kots (*kuch*cocktailmeet *kuch*), maar ik ben gewoon echt verbaasd. Wat? Waarom? Hoe? Huh?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, maar even serieus nu, waar doel je dan op? Wellicht heb ik niet al zijn tv-optredens gezien, maar alles wat ik me weet te herinneren was gewoon scherp en intelligent als altijd...?
|
Nou, nu voel ik me depri en ga ik een ommetje maken. Als ik straks in het kanaal spring is het jullie schuld! :( *snij*
|
Citaat:
Vergelijk het maar met mensen die Mary Poppins afkraken! :P |
Citaat:
|
Ik ga the L word kijken heb ik besloten. Een soort SATC maar dan met lesbo's *O*
|
Laatst keek ik nog Nova College Tour met Hans, en ik en mijn kijkpartner waren het er over eens dat Hans de eindbaas der eindbazen is.
|
I've killed the topic :o
|
Citaat:
|
Wat zal ik eten?
nee, geen poep. |
Inb4 toch poep :D;d;D;d;D:D:D:D;d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de girl on girl action? |
Citaat:
*probeert gezicht in plooi te houden* |
Ik heb The L Word nog nooit gezien. :o
Lijkt me ook geen fuck aan.. |
Maar zit er girl on girl action in, uberhaupt? Want anders kan ik net zo goed niet kijken natuurlijk. ;) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh shit, ik heb mijn 'mensen met een Nederlandstalige sig zijn bazen' ding verbroken.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
:D
Zo, ik ben klaar met mijn site vertalen naar het steenkolenengels. Dat was nog een hoop werk. ;\ |
sinterklaas heeft mn kamer bestormt en chocoalde neer gelegd met de tekst stout :(
|
Citaat:
En ik kan me niet herinneren dat hij ooit gezegd heeft klaar te zijn met Nederland. |
Ja, weetikveel. Misschien herinner ik het me ook allemaal verkeerd. Ik weet alleen dat ik hem een paar jaar geleden regelmatig zag, en dat hij me toen totaal niet meer aanstond. De details heb ik verdrongen.
|
Even een totaal ander vraagje: ik ga gemarineerde kippenbouten in de oven doen. Moet ik de braadslee nog invetten? :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |