![]() |
Pil --> ongesteld --> toch zwanger?
Hallo iedereen,
Ik heb onlangs ergens gelezen dat je, wanneer je aan de pil bent, elke maand in je stopweek nog steeds ongesteld bent ookal ben je zwanger. Klopt dat? Ik weet dat je niet echt ONGESTELD bent wanneer je aan de pil bent, maar het gewoon ontrekkingsbloedingen zijn, maar toch... het idee dat je ongesteld bent maar toch zwanger bent en het dus eigenlijk nooit echt zeker weet verontrust me wel... Iemand uitleg hierover? |
de kans is echt minuscuul dat je zwanger wordt bij correct gebruik van de pil (lees: minder dan 1 procent). de kans dat je zwanger bent en tóch ongesteld wordt bij correct gebruik van de pil is daarmee al helemaaaaaaaaal bijna nul.
en als het al voorkomt, dan verandert er toch wel wat aan de bloedingen. |
een meisje uit me oude klas was zwanger geworden en gebruikte de pil perfect
|
Citaat:
|
spiraaltje dan maar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon om de zoveel tijd een testje doen, dan weet je het zeker. Of geen seks meer hebben. Ik doe om de maand een zwangerschapstest ondanks dat ik anticonceptie gebruik (op de juiste wijze).
|
met een spiraal kun je ook zwanger worden
|
Als je seks hebt, kun je zwanger worden. De enige vorm van anticonceptie die 100% zekerheid biedt, is totale onthouding...
|
Citaat:
|
Ik werd heel niet ongesteld hoor, toen ik mn stopweek had en zwanger bleek te zijn.
|
En als je nou eens en zwangerschapstest doet?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |