![]() |
koken:)
Hoihoi mensen:)
Ik mag zaterdag voor mn famillie koken, maar ik weet niet wat.. Het moet niet moeilijk zijn, en een beetje 'norrmaal'... Oohjha, het is voor 4 personen;0 x' |
Lamsfilet met gebakken aardappelen (met zo'n mooi korstje) en een sausje van dragon.
|
Citaat:
mjam, offuh gefrituurde kip met gekookte aardapplen en gemixte roerbak groenten |
Citaat:
En zelf perfect te maken idd!!!!(y)(y)(y) |
Heb je veel kookervaring? Als dit de eerste keer is dat je gaat koken, zou ik gewoon macaroni bolognese maken, of nasi, of gekookte aardappels en broccoli met worstjes.
|
De maaltijdpakketten van Knorr zijn allemaal wel makkelijk om te maken als je nog niet veel ervaring hebt met koken.
|
eehhhm, nee, ik heb bijna GEEN ervaring, maar kan wel pasta koken en een broodje hamburger maken :'D
|
Inderdaad, lasagne, spaghetti/macaroni, nasi/bami, kip kerrie, koop een pak van de Knorr of Honig, daar staat een stappenplan op en je kan er niet ontzettend veel verkeerd aan doen als je dit gewoon opvolgt.
|
pasta met pesto en groenten zoals tomaat, paprika en gehakt of stukjes kip erdoorheen. Of tortillia's of een maaltijdsalade. Of een schnitzel of corno-bleu (foute spelling, I know) met sugarsnaps en gekookte aardappelen met jus. makkelijk toch?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48. |