![]() |
Tieten of Kont
Wat vind jij het belangrijkste?
Ik de kont(y)(y):eek::eek::eek: |
dit hoort, als het al ergens hoort, op seks.
|
Citaat:
|
Nothing right on the left side & nothing left on the right side,, ;)
Ik hecht totaal geen waarde aan borsten,, The booty dus. Maar mooie onderbuik, mooi figuur + een mooi gezicht Doet mij nog meer dan kont of tieten.. Wat een topics open jij zeg:S? |
Leuke topics toch?
Trouwens het is al twee punten aan de KONTENMANNEN! =) |
Both. Kan echt niet kiezen..
|
Ik reageer toch maar eens in een van je topics. Sorry trouwens als je topic aan de heren was gericht. Bij vrouwen/meisjes vind ik dat een mooie stevige kont het 'm meer doet dan mooie borsten, al kunnen borsten je er natuurlijk ook extra mooie en vrouwelijk uit laten zien. Borsten vind ik alleen niet zo snel lelijk, maar imho ook niet vaak uitzonderlijk. Wat ik nog mooier vind, bij vrouwen dan, is gewoon een mooi, iets curvy lichaam, met een duidelijke taille.
|
Wat diamera zegt, en een beetje substantiele bovenbenen, geen stokjes :(
|
Citaat:
Waarom toch maar eens reageren? Mag toch sowieso? :confused: En bij vrouwen vind ik idd ook een stevige kont belangrijker! |
Citaat:
|
Ach, altijd ontopic gaan is voor immigranten!
|
Wat jij wil, maar nu gaat het zo lijken op een nutteloze slowchat, zie je
|
:D
|
het innerlijk
|
Dat is hier niet relevant NoID en is totaal niet wat er gevraagd wordt.
Ontopic: Ik smelt echt voor een lekker kontje.. Verder ben ik het helemaal eens met Diamera |
Citaat:
|
Citaat:
Of ik zie het verkeerd:o |
Citaat:
|
ik kijk toch altijd eerst naar de borsten, maar ik blijf langer kijken naar billen xD
Ik vind ze gewoon allebei geweldig :D PS: uiteraard moet een vrouw meer dan mooie borsten en billen hebben, zoals al eerder gepost het totaal plaatje moet kloppen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tieten(l):P
|
whut the fuck hebben jongens hier mee...:/ mag ik uitleg ?
|
Kan alleen maar zeggen wij hebben geen tieten dus daarom zijn ze zo leuk :P
En tijdens de seks word je er opgewonden van :D (en voor de seks of waar dan ook, ook als het goed is xD) Ot: ben meer een borsten mens dus :P |
Citaat:
|
hahaaa... Een mooi kontje trekt mijn aandacht zeker wel, maar de borsten maken het af... Een platte vrouw is voor mij niet erg mooi?a overigens kijk ik ze altijd eerst in de ogen voordat ik ze na ga kijken... Het gezicht is voor mij dan ook wel belangrijker dan borsten of billen... ;)
maarja, meestal zie je aan elkaar wat en of het wat wordt...! |
Beide,maar het is het geheel dat het mooi maakt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is inderdaad niet "logisch." |
Citaat:
|
nou nu je het zo zegt had ik het zelf ook wel kunnen uitvogelen :bloos:
|
Citaat:
En um. Boobs. Maar ya know, uiterlijk is niks als iemand een vreselijke persoonlijkheid heeft. lol. |
ik snap dus niet wat jongens zo geil vinden aan borsten en een lekkere kont...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom vraagt iedereen zich toch af waarom iemand iets mooi vindt.. Dat is gewoon iets wat je nooit zult of hoeft begrijpen.
|
Kont, maar dat betekent niet dat het van voren plat moet zijn.
|
Citaat:
Mannen vallen op vrouwen met heupen breder dan hun taille omdat dat duidt op een gezond lichaam en de mogelijkheid om een kind te baren. Omdat de mens rechtop is gaan lopen hadden we niet meer voldoende aan billen om mannetjesmensen te verleiden tot seks en ontwikkelden we borsten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kont moett lekker zijn en tieten groot maar niet al te groot
|
100% tieten! Het zijn de tieten die een vrouw, vrouw maken ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kinderachtige opmerking dit(n)(n)(n)(n) Hij gaf gewoon antwoord dat hij het meest van tieten houdt. |
Citaat:
en anders vindt hij nou gewoon beide lekker.........:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |