![]() |
Wat is jouw favourite acteur/actrice?
De titel zegt het al: "wie is jouw favourite acteur?"
Je kan er meer opnoemen. Mijn favoriete acteurs zijn Chloe grace moretz, 14 jaar maar tegelijkertijd een geweldige actrice, ze kan alles spelen, alle emoties onder controle. Een geweldige actrice dus. |
Tobin Bell..
voor de mensen die hem niet kenne.. het is de oude man (moordenaar) in de Saw reeks John Kramer |
Takashi Shimura, voor de mensen die hem niet kennen dat is de paleontoloog uit Gojira.
|
James Cagney, voor de mensen die hem niet kennen dat is de beste bad guy uit de Film-Noir.
|
Jean Reno, voor de mensen die hem niet kennen dat is de killer uit Leon.
|
James Stewart, voor de mensen die hem niet kennen dat is een man met een leuke stem.
Tevens: James Cagney Jack Nicholson Humphrey Bogart Meryl Streep Steve Buscemi Grace Kelly Buster Keaton Ellen Burstyn Clint Eastwood Adam West |
David Thewlis, Philip Seymour Hoffman, Marion Cotillard, Kate Winslet, Javier Bardem, Kevin Spacey, Ewan McGregor, Brenda Blethyn, Timothy Spall, Peter Wight, Ryan Gosling, Najwa Nimri... en Julie Delpy en Ethan Hawke verdienen credits voor Before sunrise en sunset <3
En dan nog een partijtje theateracteurs natuurlijk. Jeroen Willems, Fania Sorel, Gijs Scholten van Aschat, Pierre Bokma, Bruno Vandenbroecke, Stefaan van Brabandt, Bert Luppes, Joke Tjalsma, Beppie Melissen... |
Philip Seymour Hoffman en Meryl Streep.
|
Toshiro Mifune
Sigourney Weaver Juliette Binoche Paul Giamatti Bruce Willis Meryl Streep Lee J. Cobb Tony Leung Gary Cooper Ian Holm Clint Eastwood John Malkovich Chow Yun-Fat Jeanne moreau |
Leonardo DiCaprio, voor de mensen die hem niet kennen dat is die kerel die verdrinkt als dat schip zinkt.
|
Al Pacino, voor de mensen die hem niet kennen, hij had een kleine bijrol in Gigli.
|
Ik heb geen favoriet.
|
Citaat:
|
Sophia Bush, Tina Fey, Angie Harmon, Sasha Alexander, Jessica Capshaw, Sara Ramirez, Stephanie March...
Er, er zijn er vast meer die ik goed vind... |
Citaat:
En als toevoeging: Diane Neal, Zooey Deschanel en Joseph Gordon-Levitt. |
Diane Neal is inderdaad ook geweldig, maar net als bijvoorbeeld Mariska Hargitay heb ik haar eigenlijk alleen in Law & Order: SVU gezien. lol.
|
Citaat:
|
Ik heb niet 1 favoriet, maar er zijn er wel een aantal die ik erg goed vind :o
Willem Dafoe, Christian Bale, Johnny Depp, Brad Pitt, Leonardo Di Caprio, Russel Crowe, Joaquin Phoenix en zo nog wel een aantal.. |
ian somerhalder (:
|
Daniel Day Lewis wil ik ook nog even noemen, die werkelijk GENIAAL is in There Will Be Blood en My Left Foot.
|
clint eastwood natuurlijk. voor de mensen die hem niet kennen: krijg de pleuris :o
|
Pierce Brosnan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17. |