![]() |
Mag het?
Mag ik met je komen praten
Het hoeft heus niet elke dag Mag ik op je schouder huilen Maar alleen als dat echt van jou mag Mag ik bij je langskomen Als het eventjes niet gaat Mag ik je in nood opbellen Al is het nog zo laat Mag ik om een knuffel vragen Al lukt het even niet Mag ik je mijn gevoelens tonen Die pijn en t verdriet Mag ik bij je komen Ook gewoon voor de gein Mag ik je nog 1 ding vragen? Zou jij een vriendje willen zijn? *knuffeij* Eend |
Wat lief http://forum.scholieren.com/smile.gif
Goed geschreven ook enzow http://forum.scholieren.com/smile.gif |
|
Mam, wat doe ik fout
Mam, wat heb ik gedaan Wat is de reden dat je niet meer van me houdt En wat is de reden dat je me koud laat staan Mam, waarom val je me steeds aan Mam, waarom haat je mij Wat is de reden dat je me niet kan slaan Maar komt de dreiging wel dichterbij Mam, kunnen we onze band niet beter breken Voordat je dalijk echt door het lint gaat Misschien heeft onze toekomst even mooi geleken Maar nu sta ik liever op straat (voor mn moeder) (26-10-2001) |
Een lieve glimlach
Op een gezicht Van pijn en haat Slechts 1 traan Voor haar moeder Die de wereld verlaat Met pijn in haar ziel Is ze altijd blijven lachen Voor haar Met tranen in haar hart Altijd vrolijk gebleven Zonder gemaar Maar nu haar moeder is gestorven Blijft ze over Met haat in haar hart Tijd voor een ander leven Het is tijd Voor een nieuwe start __________________________________________ Met tranen in zijn ogen Kijkt hij naar het kettinkje in zijn hand Die had ze toen nog gedragen Toen ze samen liepen op t strand Altijd had hij haar geholpen Hij dacht dat ze vooruit was gegaan Maar daarmee heeft hij misgegrepen Haar leven is gister stil blijven staan Met het kettinkje in zijn hand gedrukt Houdt hij zijn hand bij zijn hart De pijn die hij bij t verlies van zn moeder had Is nou weer opnieuw gestart Zoveel steun voor niets gegeven Zoveel lol voor niks gehad Haar leven is nu toch echt be-eindigt Onder de grote vrachtwagen in de stad Nooit meer had ze er over gesproken Over de dood en dan wanneer Maar de tijd van dood is nu aangebroken Het missen van haar doet zo’n zeer Hij gaat zitten op de plek Waar ze voor het laatst samen waren De plek waar ze elkaar voor t laatst steunde En nu was ze er alleen niet meer om hem op te klaren |
*pinkt traantje weg*
echt supermooi meid.. *knuf* |
*knuffiej trug*
|
Wow.. wat een emoties allemaal. Ik vind t echt heel goed en vooral heel erg indrukwekkend!! Echt goed dat je je zo op papier kunt uitdrukken. Echt super. Ga door man.. ik wil meer van je lezen !!
liefs heavinly |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |