![]() |
wie kent Robbie Williams?
zeg ff wat je ervan vind en vertel ook ff wat je van het nieuwe nummer van hem vind...
|
heeft die engerd dan een nieuw nummer?
ik vind hem saai en arrogant. |
zn oude muziek ging af en toe nog wel (angels, jesus in a camoper van, lazy days, karma killer) maar vanaf t moment dat ie rock dj uitbracht vind k t persoobnlijk niks meer)
nieuwe nummer heb k btw nog niet gehoord |
Ik vind robbie williams leuuk :)
Niet iets wat ik continue wil aanhoren,maar best aardig voor zo af en toe :) |
een paar jaar geleden vonk hem echt heeel erg gaaf maar nou luister ik het eigenlijk bijna nooit meer.. zal het wel weer eens uit de kast rukken als ik zin heb... ow en neej ik ken dat nieuwe nummer nie..
|
Ik vind het een grappig ventje :)
Maaruh, nieuw nummer? welke is dat? |
Ik vind het echt helemaal niks.
|
Hij is fantastisch, heb bijna alles van hem en hij blijft grappig op de een of andere manier. Dat laatste album vond ik trouwens maar wat nep. Anyway, een nieuw nummer? Denk van niet die zit ergens in LA te genieten van z'n geld. Of het moet weer zo'n Sinatracoversingle zijn.
Hij heeft trouwens wel een nieuw kapsel: http://www.robbiewilliams-online.com...n-12july02.jpg http://www.robbiewilliams-online.com...-12july02d.jpg |
robbie is vet liev!!!! :o
|
wie? :rolleyes:
|
niet echt boeiend
|
Citaat:
maar ik vind z'n muziek saai en eentonig |
kvin zijn muziek wel goed bedacht, maar kzou et zelf nooit draaien of kopen...
voor de rest is et wel een goede gast denk ik |
Ik vond em vroeger echt leuk, de eerste en 2e cd van em. Ben toen ook nog naar een concert geweest in de 013, stond bijna vooraan, was echt gaaf...
En idd vanaf Rock DJ vind ik het eigenlijk allemaal wat minder... Tis mij allemaal net iets te poppy, en ik houd gwn niet zo van pop muziek... En dat Sinatra-gebeuren, hij kan het wel volgens mij, maar ook daar vind ik weinig aan... |
Kapsel is een btje TE
Kvind hem en zn muziek ook niks.. |
Ik ken dat nieuwe nummer niet. Ik ken wel 'Angels' en dat is een mooi nummer en 'Let me entertain you' en die is super.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vin hem echt geniaal!
Vooral Life thru a lens en I've been expecting u En hijs een super entertainer, live is ie geweldig!! Sing when u're winning staan enkele erg goeie nummers op (road to mandalay, better man, knutsford city limits) Swing when u're winning is zeker niet mijn stijl, maar hij bewijst er wel mee dat ie een supergoeie zanger is! Zn nieuwe kapsell.. afgrijselijk :D Enne nieuw nummer???????????????????????????? tell me all about it, k dacht eigenlijk ook dat ie lekker in the USA aan het genieten was enzow |
Citaat:
|
robbie williams=mainstream=per definitie bagger
|
Citaat:
robbie williams vink :cool: zowel de persoonlijkheid als zijn muziek, maar dan wel latere dingen zoals rock dj, the road to mandelay, etc. |
Citaat:
bemoei je met je eigen zaken , snotjong |
Heb een cd van hem: Sing when you 're winning. Vink wel goed (y) . Vindt Angel nog altijd één van z'n beste nummers :D . Eigenlijk als je echt van muziek houdt zou het je niet echt mogen uitmaken hoe die persoon eruit ziet. Oké ik vind em ook niet knap maar hij zingt wel goed, dat moet je toch tenminste toegeven :confused: . Heb em eens live aan het werk gezien :eek: , amai. Was echt goed!
xxx Faith :D |
hij heeft het mooi geflikt als solo-artiest.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
fuck off |
Citaat:
|
Citaat:
(is stiekem wel leuk, maar is dat wel iets voor hem???? :confused: ) |
ja hij gaat net zoals britney spears een 'hard' nummer coveren
daar hoort nauutrlijk wel een ander imago bij |
Citaat:
Maar eh ontopic, Citaat:
Maar De Heer Williams is toevallig wel aangenaam om naar te kijken :P Live is ie idd zo goed, en het leuke is vinnik ook dat het publiek zo lekker verschillend is, kinderen van 5 jaar tot mannen van in de dertig. Geniaal gewoon. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
praat dan niet..... |
wie kent hem nou niet /
|
Citaat:
ik was toen ik 13 was 'fan' :D maar na dat nummer Rock DJ vond ik er niks aan op 1 of 2 nummers na. En dat swing gedoe is wel grappig maar hoeft van mij ook niet zo, m'n moeder vind het leuker :D - maar hij kan wel zingen iig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vind je da wel, dan ben je best wel berkompen... maar goed...iedereen idioot z'n gebrek |
Citaat:
tja, we kunnen natuurlijk niet allemaal open-minded zijn.... |
maar goed: et moge duidelijk zijn, ik vind em geweldig :D
Èn ik vind zelfs 'Swing when you're winning' erg goed, maar ik moet eerlijk zeggen dat die het met kerst beter doet, die cd ;) |
Wie is dat?
|
Citaat:
|
Tja, niet knap wel leuke liedjes af en toe (vond supreme gaaf!!)
Z'n nieuwe kapsel is echt vreselijk maar ja... misschien was het wel net zoals ik in m'n sig heb staan en doet alsof het zo hoorde te zijn ;) |
Citaat:
:rolleyes: PRAAT DAN NIET....... |
|
oww Robbie Wiliams heeft best wel leuke liedjes hoor vind ik..
ik weet alleen niet wat zn nieuwste is...?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |