![]() |
Boekentip gezocht
Ik heb nog twee boeken nodig voor mijn lijst en wil vragen of iemand mij tips kan geven.
Het liefst zijn het boeken: - waardoor ik op het puntje van mij stoel zit van de spanning, want ik verveel me snel - die niet te lang zijn (maximaal 250 bladzijden ofzo), want ik heb al zo weinig tijd - van deze eeuw - die geaccepteerd worden voor bovenbouw vwo Alvast bedankt. |
De indringer van Joost Heyink.
Floris vindt Van Gelder, de nieuwe vriend van zijn moeder, maar niks. Hij vertrouwt hem niet. Gewoon jaloezie, denkt zijn moeder, en misschien heeft ze gelijk. Maar de man is wel erg vaag over zijn verleden. Gesteund door Sanne, het meisje op wie hij verliefd is, onderzoekt Floris de achtergrond van de man. Hij vindt allerlei dingen die niet kloppen, maar Van Gelder heeft overal een verklaring voor. Dan doet Floris een huiveringwekkende ontdekking. |
De manier waarop je dat schrijft maakt mij nieuwsgierig. Thanks, ik zal het boek opzoeken :)
|
Ik weet niet of Muleum van Erlend loe mag?
het is wel een vertaling vanuit het noors. Het gaat kort gezegd over een meisje waarvan de ouders omkomen bij een vliegtuigongeluk en dan gaat dat meisje op de meest bizarre manieren een einde aan haar leven proberen te maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |