![]() |
13 jaar en bier
---
|
Begonnen op 14 ofzo...
|
Ik ben nooit begonnen aan bier en ga er ook nooit aan beginnen.
haha flauw. |
Citaat:
Is mooi, want vinden meiden die bier drinken niet mooi uitzien. Stel je voor: een meid met een blikje bier in d'r klauwen |
Ik ben 14, nog nooit (bewust) alcohol op.
Iedereen zijn eigen keuze wanneer je begint met drinken. |
Eh op mijn 14de ofzo.
|
op mijn 15de eerste en laatste biertje gedronken..
goor piswater |
Citaat:
ik denk dat je bier ook (soms) wel moet "leren" drinken. Ik vond m'n eerste biertje niet te zuipen, maar nu is het wel anders... xd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik was 14 denk ik, op een etentje/verjaardag van mijn opa en om amet familie...
Citaat:
vrouwen die bier zo uit de fles drinken hebben wat mij betreft stijl (Y) en het nederlands van je eerste zin is trouwens echt bagger. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mee eens :) als je het lekker vind waarom niet (zelf geen fan van geef mij maar wiskey ofzo :P)
|
toen ik bleef zitten
|
Ik drink ook wel is (15 jaar), maar ik kan me goed voorstellen dat andere dit liever niet doen.
|
Op mijn 14e heb ik mijn eerste slok bier gehad, maar vond het niet echt lekker. Nu ben ik 16 en drink ik het bijna elk weekend wel. Nog steeds vind ik het niet het lekkerste wat bestaat, ik weet wel 20 drankjes op te noemen die lekkerder zijn, maar het is wel lekker goedkoop en makkelijk.
|
ik laat gelukkig me lichaam niet verwoesten met alchohol
|
Citaat:
|
pfft al wel eens bier op en ik ben 14
1e keer was oud en nieuw 2 jaar geleden ( was toen 12 ) 2e keer was met de bruiloft van me oom en me tante had toen 6 glazen champagne op :facepalm: 3e keer was op schoolkamp toen heb ik +- 6 blikjes bier opgehad drink nu vooral alcoholvrij , dan heb je ook niet de bij effecten en na effecten ( dronken en kater ) |
Laatst op een feestje, eigenlijk 1e keer ik had 2-3 biertjes op en ik was ondanks de rest hartstikke nuchter!
daar ben ik trots op :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jaaa Bas ;)
|
Eerste keer was volgens mij 2 jaar gelden en ben er nu een beetje klaar mee omdat ik stomdronken was door 2 en een halve fles prosecco op te drinken.was die dag erna helemaal misselijk enzo.
|
Citaat:
Niet overdrijven is de boodschap |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope nog nooit echt alcohol gedronken, wel ooit geproefd, maar ik vond het niets.
|
Jaa drink elk weekend en ben zaterdag altijd stomdronken (Y)
|
Is dat niet beetje veel?? Drink zel wel eens was 15 toen een keer bier niet te drinken rose en jilz en smirnof ftw
|
Citaat:
|
Na je 16e was het hier al niet meer stoer, helaas. Maargoed, ik dronk dan ook het meest toen ik 15 was.
|
ik dink meestal wel een paar glaasjes in het weekend....per dag ;)
maar goed, ik ben ook pas sinds eind 15 begonnen. |
Bier moet je leren drinken. Geloof me, het wordt vanzelf lekker ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |