![]() |
weten jullie mischien wat
Hey mensen . dit gaat eigenlijk over een vriendin van mij en die weet het echt niet meer ze zit er zo mee en vraagt steeds me mening maar ik ken moeilijk iets zeggen . mischien weten jullie beter . nou ze was dus ergens geweest en ze ging uit met een jongen terwijl ze vriendje had en die jongen wou haar zoenen en dat wou zij niet dus ze heeft het geweigerd ze wou aleen leuk uitgaan even wat drinken verder niks . nu zit ze er zo mee waarom ze is uit gegaan terwijl ze eigenlijk niks van die jongen wou :| heeft ze iets ergs gedaan of helemaal niet . naar mijn mening is dat niet vreemdgaan maar weet niet hoe jullie over denken .
|
Ze heeft niet met die jongen gezoend? Wat is daar nou erg aan? :D
|
Nou, ik denk niet dat je "vriendin" iets "ergs" gedaan hebt, maar de volgende keer niet meer zo'n cocktease zijn en dan heeft je "vriendin" ook niet meer dit probleem.
|
Citaat:
|
ze zal vast blij worden met jullie reacties en opgelucht . ik krijg kop pijn xd ze zal ook beetje lachen om mijn reactie
|
Jouw vriendin, ja? :D
|
Citaat:
|
hahaha als ooit jongen mij zou willen zoenen ik snij zijn lul deraf en kook het en stop het in zijn mond . mij raakt niemand aan aleen me vriend . als ik haar was hahahah die jongen zou jankend met zijn broek naar beneden weg rennen
|
maar iedereen is anders
|
Gelukkig wel ja, zou kut zijn als een meisje mijn lul af zou snijden om hem vervolgens te koken en aan mij te voeren omdat ze me verkeerde signalen geeft.
|
wat kan jij je druk maken om niets zeg
|
Citaat:
|
Citaat:
de een komt met zijn matties.. de ander die zegt iets over worst snijden.. ;9 |
@TS; jammer voor je vader, tho, heeft hij nu geen leuter meer dan?
|
Citaat:
|
Ik vind het wel een creatieve manier om nee te zeggen tegen een jongen.. En duidelijk ook
|
Hoef je maar 1 keer te zeggen inderdaad.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |