![]() |
Geen titel
Is waarheid echt?
Is echtheid waar? Een dag een dag? Een jaar een jaar? Zijn dromen werkelijk of juist schijn? Zijn wij wie we denken dat we zijn? Is er kleur, is er zicht? Is er duister, is er licht? Is waarheid echt? Is echtheid waar? Of is alles slechts betwijfelbaar?? *dancin'angel* |
Hij is mooi!!! :)
Alleen 1 dingetje: ik zou de 5e en de 6e regel afbreken, omdat ze (vind ik) niet goed bij de rest van de vorm passen. Hoe ik het zou doen: Zijn dromen werkelijk of juist schijn? Zijn wij wie we denken dat we zijn? |
Heey Anneeeee,
Ik vond die zinnen inderdaad ook niet erg lekker lopen, daarom heb ik ze nu wat aangepast. Is waarheid echt? Is echtheid waar? Een dag een dag? Een jaar een jaar? Zijn dromen schijn? Zijn wij wie we zijn? Is er kleur, is er zicht? Is er duister, is er licht? Is waarheid echt? Is echtheid waar? Of is alles slechts betwijfelbaar?? Is dit beter zo. Of zal ik die zinnen helemaal weglaten..? Ik hoor het wel, *dancin'angel* |
Hallo daar,
ik moet eerlijk zeggen dat ik de 2e versie die je schreef beter vond :D k ben er moe, dus excuse me for the little comment... xxx |
Ja he, die is wel wat beter he. Vind ik zelf eigenlijk ook wel.
And little comment is tenminste commentaar. *dancin'angel* |
Vind 'm wel gaaf: simpel en waar...
Must agree, tweede versie is beter, zo loopt-ie lekkerder :D X |
Ja dankje, dat je hem wel gaaf vindt. Maar uhm zijn er nog mensen die misschien ideen hebben om hem te verbeteren, of me misschien kunnen helpen met het bedenken van een titel...
ik hoor het graag, *dancin'angel* |
Ik weet niet of de 2e versie beter is. Ik vond die 2 zinnen namelijk wel heel leuk, maar een beetje te lang. Jaja, vaag :D
|
Hmmzz.........
vaag ja, maarja toch bedankt ofzo... Uhm kun je me misschien helpen met de titel of andere mensen, of vinden jullie dat er geen titel bij moet, Misschien "schijn" als titel, laat maar horen *dancin'angel* |
Kewl!
Mooie boodschap, met kern van waarheid.... Liefs Kimry |
als je het fluistert is het sgattig :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |