![]() |
De NSAAIB #1561
Carry on
|
@ Knaagdier, ik eet nooit avondeten voor 18 uur, dan zal ik daarom wel dik zijn dan!
|
Ik zeg niet dat je dik bent!!! Heeft niets mee te maken.
Ik zeg gewoon dat ik nooit na 18 uur meer eet omdat iemand op sportschool zei dat je dan dik werd... |
Deze is het eerste.
@Knaagdier: wat maakt het uit dat ik 14 ben? |
Jezus, wat een achterlijke regel is dat. Ik trek dat echt niet hoor, want als ik voor 6 uur avond eten heb gehad val ik om 10 uur om van de honger (N). En ik ben niet dik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben wel een beetje dik though ;) |
Ik vind het sowieso onzin om niet te eten na een bepaald tijdstip. Ik eet wanneer ik honger heb of wanneer ik vind dat ik wat moet eten.
|
Citaat:
Maar ik heb het ervoor over, dit lichaam nog beetje uitbouwen he:p:p:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moest eens weten hoeveel ik overdag eet_O__O_ |
Als ik nooit na 6 uur zou eten zou ik nu waarschijnlijk zo'n 40 kilo zijn.
|
Gebruikersnaam Berichten
Knaagdier 76 Vowel 65 Apate 57 Stefenootje 42 Panopticon 38 Martiño 38 *Miekje* 37 mollerator 26 Noedelhap 25 Schrödinger 21 mijamoto 17 Chicka Little 11 Quis 2.0 11 Adamczowice 10 Trimm Trabb 9 Chick Rock 7 CuwleMandarijn 5 fizzle-fluffy 4 Sarah 1 Sabir 1 |
Citaat:
Ik hou ook van zeuren dat ik te dik ben, maar dat is gewoon zeuren om het zeuren, en niet omdat ik dik ben. |
Nu moeten jullie niet denken dat ik niet eet voor me lichaam, dat lijkt zo kansloos =D
|
Je bent ook kansloos.
|
Doe even de andere topics weg Apate, je hebt daar toch skillz voor? (y)
|
Citaat:
|
Het is je reinste onzin dat je na 18.00 niks moet eten :P gewoon niet vlak voor het slapen gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer he :P?
|
Trouwens, vind jullie wel leuk om praat enzo maar niet zo gemeen zijn dan =D
|
Citaat:
|
Morgen wordt een goede dag :cool: ik weet het zeker.
|
Citaat:
|
Ik warm nu zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst op. So much for dun blijven! Laat Knaagdier het maar niet horen!
|
Citaat:
|
Zolang je trouwens elke dag elke 2 uur iets eet, blijft je verbranding goed lopen. 's Avonds is het wel minder actief dan 's ochtends/'s middags, mits je ontbeten hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en ik wil ook zuurkoolstamp
|
Met appel en ui!
|
Citaat:
|
Ik heb zojuist mozzarellasalade op *o* nom.
|
Oei, ik heb net een 'vers' gezichtsmasker van Lush op m'n giecheltje gesmeerd, maar het prikt wel een beetje. En het trekt de boel strak...
Ik kreeg zo'n sampeltje gratis, maar het blijkt een masker te zijn om 'alle fijne lijntjes en rimpeltjes te vervagen'. Hallo, ik heb toch helemaal geen rimpels?! :mad: Toch? :( |
Citaat:
Pure jaloezie dus zoals ik dacht. trouwens, ik gebruik geen proteïneshakes gast:nono: |
Niet voor zover ik weet! Of heb je ze heel snel gekregen? Sinds de meet zeg maar :P?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
En nu ga ik lekker een stukje zelfgebakken brownie eten. *o*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |