![]() |
masturberen
hallo, ik heb een vraag ,
is volgens jullie 7 keer masturberen in een week teveel ? ben je daar door seksverslaafd ? |
Zoeits al seksverslaving bestaat niet, de een rukt nou eenmaal meer dan de ander ;)
so, don't you worry! |
Het zou pas ongezond zijn als je daar helemaal geen behoefte aan had.
En wat UAV zegt |
Citaat:
Ontopic: Nee, 1 keer per dag masturberen is heel normaal. |
Dat is vrij weinig.
|
mastruberen bestaat niet, masturberen wel. 1/2/3 x per dag is heel normaal! Veel plezier
|
Het is pas een seksverslaving als je andere normale bezigheden verwaarloost voor seks. Bijvoorbeeld als je je vrienden nooit meer ziet of je eindexamens mist omdat je liever aan het masturberen bent.
|
Nee, heel normaal hoor.
Ik ruk zo 5á6x per dag, dat noem ik wel een verslaving |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee, ik zoek geen ruzie, met niemand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okej thanx iedereen xd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat zi er helemaal niet op ;) |
jongens, ophouden met elkaar uitlokken en allerlei offtopic dingen posten. Ik snap dat jullie allemaal stijf staan van het testosteron, maar dat hoef je niet hier op het forum komen demonstreren
|
Ik vind van niet. Ik ben jongens tegengekomen (ook eens een meisje) die het 3 keer per dag doen... Dat lijkt me maar niks. Zolang je je er goed bij voelt; gewoon doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksverslaving |
Als je dat al vijandig vond is internet geen beste plaats voor jou.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gaan we dan nu weer verder ONtopic? |
Nee hoor ik doe ook altijd 7x per week (1x per dag dus) :P
|
ik masturbeer me denk ik te veel,minimum 3keer per dag... En ik kom altijd klaar, ik vind het van mezelf veel te veel dus probeer ik het te verminderen maar eenmaal ik een stijve heb wil ik me masturberen.
ik vind het te veel maar wat vinden jullie hier van ?? Ps: dit is mijn eerste post op scholieren ik hoop dat ik antwoord zal krijgen :) |
Citaat:
sommige jonges uit mijn klas likken hun sperma door wand bij de gym les bij het omkleden rukken we soms met zen alle en dan slikken sommige hun sperma. is dat normaal /vies/lekker of geil ????:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken vrouwen die het vaker deden hoor... maakt niet zoveel uit. Ze zeggen het alleen minder snel dat ze het vaak doen misschien.
|
Citaat:
|
ja zou ik ook zeggen als ik rukker heette....
|
Citaat:
Of heb ik het verkeerd begrepen? :o |
Citaat:
|
topic opgeschoond. vanaf nu graag ontopic verder, en we gaan elkaar hier niet lopen beledigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar sorry voor de botheid. |
Citaat:
:s, dat meen je hopelijk niet he ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
tot zo ver dit topic. Dicht wegens off-topic posten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |