![]() |
noodmuskaat?
hoi
kun je van nootmuskaat snuiven egt high worden?? en trouwens van hoestdrank ook? heb ik wel eens van gehoord |
http://www.erowid.org
hier kun je veel dingen erover vinden. het is wel in het engels. maar om je vraag te beantwoorden. nootmuskaat snuiven weet ik niet. er is wel iets met nootmuskaat maar weet niet of het snuifen of roken was ofzo. en hoestdrank ja. |
Zie dit topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=29149
Let op!! Een teveel aan nootmuskaat veroorzaakt stuiptrekkingen, hartritme problemen en uitdroging met de DOOD ALS GEVOLG. Experimenteer er niet mee want de gevoeligheid is bij iedereen anders. Je vriend kan high worden terwijl jij met dezelfde hoeveelheid dood kan gaan ! |
Je gaat toch geen nootmuskaat snuiven jonge. We wonen in Nederland waar je wiet kan kopen speciaal om dergelijke stommiteiten te vermijden.
|
waarschijnlijk is hij gewoon veels te jong om wiet te kopen.
en kan hij niemand in de buurt vinden die er wel aan kan komen. heb jij nooit zulk soort stommiteiten geprobeerd toen je jong was ?:P |
Ja maar wat Kevin ook al zegt: Te veel nootmuskaat is inderdaad dodelijk!
|
maar goed dat is eigenlijk wel iets dat je moet weten als je eraan begint. met wat voor drug dan ook.
|
ok bedankt voor de reacties ik denk dat ik gewoon f naar de shop ga :)
|
ttssk hoe die dat ook zegt, ik ga wel effe naar de shop omg, doet ie zeker om stoer te doen tegenover ze vriendjes: kijk jongens ik rook wiet, stoer hé?
|
Citaat:
|
Ik zou er iig niet aan beginnen!
|
doe niet weet je.... ziekelijk ongezond. was een keer in een melige bui suiker gaan snuiven doet ziekelijk veel pijn. oftewel ook niet proberen heeft geen effect alleen als je verkouden bent en dan je neus ophaalt een snijdende pijnXD
|
Citaat:
|
als je in een melige bui bent dan doe je van alles
|
Nou nee.
|
Als er niets meer op is en de winkels zijn op: NooDmuskaat :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |