![]() |
Leuke jongeren plaatsen
-
|
op feestplaatsen cafe's winkelcentrum (weet niet hoe oud jij bent)
|
in een clubhuis, op het skatepark, via familie, via vrienden, op scholieren.com, in de kerk, in een band, op het basketbalplein, bij het uitgaan, op je werk
|
Een cursus volgen van iets dat je leuk vindt bij een lokaal kunst- of cultuurcentrum. Ik ging toneelspelen bij mij in de buurt en daar heb ik 3 hele goede vriendinnetjes aan over gehouden. (y) Voordeel daarvan is dat jullie een gedeelde interesse hebben en elkaar gegarandeerd vaker zullen zien als de cursus langer dan één les duurt. Je hebt dan ook iets meer reden om iemand aan te spreken dan op een willekeurig groepje jongeren in het winkelcentrum of skatepark af te stappen.
|
achja nu we het over jongens plaatsen hebben weet je dan ook waar meiden zitte?:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, als jij het zegt... :D |
haha ja precies :P
|
Jongens, OT blijven.
|
Citaat:
maar ja af en toe lees ik verkeert-O- |
Tussen de regels is soms moeilijk. :facepalm: @ Markies
|
Citaat:
|
Kunnen we weer even OT gaan? Bedankt! ;)
|
@Telesmurf, wat voor jongeren wil je ontmoeten, (ik neem aan dat je een meid ben) bijv. meiden waar je mee op kan trekken en mee kan shoppen (als je dat leuk vind), want dan zou ik naar het winkelcentrum gaan en als je een leuke jongen ofzo zoek (of meisje) dan zou ik, zoals Cherry Springs al zei, naar een club/cursus gaan wat jij leuk vindt ;), hier kan je overigens ook vriendinnen vinden.
|
Citaat:
|
Wat voor curusssen volgen meisjes graag? :)
|
@ Mr. Lonely.
Op de theaterschool, bestaan de klassen meestal 2/3 uit meiden. (Met theaterschool bedoel ik een cursusschool, niet een middelbare of hoge school). Misschien ook muzieklessen? (Dat weet ik niet zeker) |
Volgens mij zijn meisjes sowieso al meer van de cursussen. Toneelgroepjes hebben bijna altijd te veel meisjes en te weinig jongens, maar eigenlijk alle creatieve cursussen zullen wel een beetje zo'n verhouding hebben. Behalve het bespelen van muziekinstrumenten, volgens mij vind je daar meer jongens.
|
Op dansles heb je ook altijd te weinig jongens, behalve als je je er per paar voor moet inschrijven, en het is meteen een manier om meisjes 1-op-1 te spreken te krijgen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ps: heb het niet over mezelf |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |