![]() |
iets anders dan rukken?
Ik wil wel een keer op een andere manier mezelf laten klaarkomen, maar ik weet geen andere manier dan rukken. Zoals vrouwen die kunnen vanalles in hun vagina steken om zichzelf te masturberen. Weten jullie iets anders wat ik kan doen dan rukken?
|
Je zou een vrouw kunnen uitnodigen om even met je pielemans te spelen. Verandering van spijs doet eten, schijnt.
|
Bekijk deze eens: Braulio how to make a homemade Pussy for less than 20 Dollar
|
Banaan eten en de schil om je... Of doe er eens wat vaseline op. Je hand andersom houden. 2 handen tegen de zijkanten van je lul en zo op en neer. Of maak neuk bewegingen met je lul tussen matras en kussen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Andersom kun jij je lul trouwens in van alles steken. ;) Citaat:
|
Sambal erop, werkt altijd! :D
Maar even serieus: je zou verschillende technieken kunnen proberen, met Google zijn er al zat te vinden. |
Citaat:
|
Bij sommige masturbatietechnieken kun je er wel voor zorgen dat je zo gewend raakt aan bepaalde stimulatie dat je van 'normaal' masturberen of seks niet meer klaarkomt. Maar dat weet ik eerlijkgezegd niet helemaal zeker, ik dacht er eens iets over gelezen te hebben.
|
Citaat:
Pfft. |
Lijkt me ook dat je gelijk hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand al eens een dubbelgevouwen kipfilétje tussen de wc bril geprobeerd? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sarcasme heerst.
|
Probeer op google te zoeken "Masturbate techniques for men"/"Male masturbate techniques" of iets in die richting
|
Meeste manieren voor als je besneden bent, omdat het een Amerikaanse site is, maar staan ook wel wat tussen voor met voorhuid: www.jackingworld.com
|
Buiten wat hier gepost is. Je kan ook de ervaring verbeteren door te minderen, door juist minder te gaan masturberen of een periode niet. Zo heb je als je een keer masturbeert een betere ervaring.
|
Ik deed er altijd wat omheen weetjewel, wc papier :$
|
stop een wortel in je gaatje.
dan die wortel op en neer gaan.... OW zo heerlijk |
oke...:$
|
Citaat:
|
als ik iets in dat kleine gaatje op mijn eikel steek, AUW!! dat doet alleen maar pijn
|
Citaat:
|
Ben je helemaal gek! xd
|
als je iets in je kont steken lkkr vind ben je beetje raar...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
koop een nep kut, of zoek een meid. Of maak zelf een nepkut als je een beetje creatief bent;p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |