![]() |
Snel een stijve hebben (was: ... )
sorry maar ik heb een rare vraag... kweet nie hoe ik het moet stellen maar ik kom deze situatie altijd tegen : ik zie een paar mensen zoenen of elkaar knuffelen enzo... en ik krijg automatisch een erectie en denk ik aan seks , is het dan dat ik seksverslaafd ben of jag kweetni ? :|
|
1. Geen rare vraag
2. Normaal hoor |
ma tog ik schaam me dan voor men " stijven" en ja wat kan ik daar aandoen ?
|
Ik verander de topictitel even in iets wat duidelijker is ('...' zegt niets over de inhoud ;)).
En verder, tja, aan andere dingen denken. Dode puppies en oma's enzo. :Y |
Citaat:
Tip: wat Em. zegt. Dingen waar je niet 'fijn' bij voelt. |
okej ik zal denken aan dode pupies ?! xd
|
Waarom zou je jezelf ervoor schamen. Mensen gaan niet je kruis inspecteren als ze staan zoenen hoor :confused:
|
Citaat:
|
Mijn eigen stelling: "Je bent verslaafd aan seks wanneer je niet bewust kunt besturen wanneer je aan je seksuele behoeften tegemoet komt, zonder daar de meesten mee te kunnen comformeren."
Nee dus. Jij houdt je bewust in bij je behoefte aan seks wanneer dat gewoon is. Dat is, lijkt mij, dubbelop acceptabel :) |
Wat strakkere boxer onder een wat wijdere broek.. Dan zie je veel minder dat je een stijve hebt. ;)
|
Je bent niet seks verslaaft maar je bent gewoon gijl!
en dat is normaal voor jongens hoor. |
Welnee, je bent gewoon hheeeel gezond. Zo hoort dat gewoon!
|
Citaat:
Ervaring??:evil: |
Je moet je pas zorgen maken als je helemaal geen stijve krijgt.
|
Citaat:
Klopttt...:eek: |
Citaat:
Maar bij mij werkt het |
Daar is toch echt niets mis mee...
|
Als je hem gewoon om je been draait en je geen strakke broek draagt valt het minder op. :)
|
Citaat:
|
Handen in de zakken en het probleem is opgelost. Raar dat je hem krijgt is het absoluut niet. Enjoy it=)
|
Citaat:
|
Je bent 15 hè?
Dan is het nog helemaal niet zo gek... toen ik 15 was, had ik dat constant... Als ik in de klas zat bijvoorbeeld en ik zag de BH sluiting van degene voor me (die bobbel op dr rug) dan kreeg ik er soms al een... Het is heel normaal, alleen best wel vervelend vindt ik... Maar je komt er wel overheen, het wordt vanzelf minder |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is natuurlijk normaal, je zit in de puberteit en je hormonen slaan op hol.
ik had dat rond die leeftijd ook veel, nu al minder maar toch ook genoeg. strakke boxer aandoen is volgens mij ook de beste oplossing. |
Citaat:
|
life is like a penis, sometimes it gets hard for no reason.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |