![]() |
Planning eerste keer
Tijd voor een nieuwe poll en wat discussie op seksualiteit!
Ik lees erg vaak dat mensen zeggen: Ik ga komend weekend zeker ontmaagd worden. Elke keer dat ik het lees denk ik 1) wat suf en 2)waarschijnlijk loopt het niet zo. Dus.. Tijd voor getalletjes *O* Heb jij je eigen ontmaagding 'gepland' qua moment en locatie? Had je dat plan en liep het anders? En zie jij zelf wel hoe het loopt, of ben je ook een van de enthousiaste planners? |
Ik kan me niet houden aan planningen dus dat zou ruzies opleveren :O
|
Totaal niks gepland. Was ook niet helemaal de bedoeling, en had er ook niet op gerekend.
|
Hmm, gepland, gepland. Het ligt eraan hoe je dat precies ziet. Het is niet alsof ik een datum en een tijd had gekozen en dat het op dat moment per se moest gebeuren. Wel wist ik natuurlijk op een gegeven moment dat ik het wilde (en hij ook) dus ging ik er wel van uit dat het zou gaan gebeuren. Maar we hebben niet een gesprek gehad als "kom je morgen langs, dan gaan we seks hebben." :D
Dat lijkt me ook vooral heel erg naar. Dan ben je in je hoofd de verwachtingen aan het opbouwen en ga je er volgens mij heel gespannen en zenuwachtig aan beginnen. Beter kun je het "gewoon" laten gebeuren of zo.. |
plannen, wat is dat? :D
|
Citaat:
|
Ik heb sowieso een lastig verhaal want ik weet niet wat er nu telt als ontmaagding :D de mislukte poging op m'n zestiende, toen ie niet eens paste, of de gelukte poging op m'n negentiende, toen ik eindelijk weer durfde? In beide gevallen was het niet gepland maar was het wel een logisch gevolg. Ik geloof dat het in allebei de gevallen gewoon ter sprake was gekomen, ook met het oog op voorbehoedsmiddelen enzo, maar niet uitgebreid besproken en zeker niet gezegd "de volgende keer dat we elkaar zien, komt het er van".
|
Het was geen plan: ik bleef voor het eerst slapen bij het desbetreffende vriendje, en we waren de hele avond netjes van elkaar af aan het blijven omdat mijn moeder had gezegd dat ik maagd moest blijven. Dus de volgende ochtend zei ik: zo, nou mag het wel. En toen ben ik ontmaagd. Ik vond het maar eens tijd worden. Ik heb het eigenlijk nooit echt voor me gezien, als iets romantisch of belangrijks. Dus ook nooit gepland.
|
Citaat:
|
Wij hadden het wel een beetje gepland ja, als je 16 bent heb je namelijk niet unlimited ouder-vrije uurtjes die je in bed kunt doorbrengen. Dus we hadden daarvoor al wel wat dingen uitgespookt en het erover gehad dat we wel seks wilden hebben, en als het dan kerstvakantie is en ouders zijn aan het werk en hij vraagt of je die dag langs wilt komen, dan weetje allebei wel hoe laat het is :o
|
Het is geen project..
|
Mijn ontmaagding was ook niet gepland. Wel verwacht want we waren al een tijdje wat aan het rotzooien en hadden het wel besproken. Op een gegeven moment ging ik naar hem toe, zijn moeder zou de hele morgen weg zijn en toen werd ik door hem ontmaagd.
|
Citaat:
|
Huh? Drie zinnen over mijn ontmaagding zijn lief? :D
|
Citaat:
|
Ja, daar gng ik ook voor, maar Bierkoning zegt dus dat het lief is:D
|
Huh maar ik snap dat je praktische overwegingen hebt en dat dat vooral beperkingen oplevert, maar zoals het vaak in topics wordt beschreven met komend weekend, we willen seks maar, blablabla, dat vind zo.. unreal ofzo. Schijnbaar zijn er dus mensen die het ook op die manier van tevoren bespraken?
|
Plannen is me te veel werk.
|
Citaat:
|
Nouja, gepland gepland. Mijn ouders waren een weekend weg, mijn vriendje kwam slapen, we hadden al over seks gepraat en geëxperimenteerd en ik was net een maand aan de pil, dus het was wel nogal te verwachten.
|
hmm naja niet perse gepland, maar het was wel de eerste keer bij elkaar slapen nadat we tegen elkaar hadden uitgesproken dat we het wilden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |