![]() |
Saaikalledjie #1563
Zo, dan maar. :)
|
Zowicezo ;)
|
;)
|
:cool:
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1847952
IK BEN TE OUD VOOR DIE TOPIC |
net toen ik terug liep van koor, was er een hele lieve kat die eerst niet naar me toe durfde te komen daarna snuffelde en toen kopjes ging geven. de kat bleef maar schattig doen en ik liep door, kat liep natuurlijk voor mn voeten. ik stak de drukke weg over de kat keek me na zo schattig, ik word er emotioneel van :P katten zijn echt so chil he.. ja mensen ik een nieuwe vriend.
|
Beef jerky is best lekker!
|
Ik heb geen zin meeheeeer
|
Waar heb je geen zin meer in, beste Lorelei?
|
Opdrachten maken. Ik moet voor allebei m'n vakken leesopdrachten maken. Ze tellen niet voor punten mee maar je moet ze wel maken om mee te mogen doen aan het tentamen. "Inspanningsverplichting". Beetje flauw vind ik het.. je zou verwachten dat je binnen het volwassenonderwijs zelf verantwoordelijk zou zijn voor of je de stof wel of niet leert. Als er nou een werkgroep aanvast zat waarin gediscussieerd werd over de stof oid dan snap ik het wel want een discussie is een stuk interessanter als iedereen ook echt weet waar ze het over hebben.. maar nu is het gewoon puur zodat studenten maar iets te doen hebben. Bweh :p
|
Ah ja, wij krijgen ook regelmatig bezigheidstherapie.
|
Ik heb dat voor bijna elk vak, maar dan moet het wel omdat je anders niets begrijpt van de discussies.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu ga ik even een Engels schema vertalen.
En misschien is het wat arrogant om te zeggen, maar ik voel me meestal een stuk slimmer dan mijn klasgenoten :O. |
Nouuuuuuuuu ik zou anderen toch eerder arrogant noemen, kuchdierkuch
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh, Apate, Absinthe, andere liefhebbers naamzoek, Junior Masterchef is begonnen!
Lijkt me echt een leuk programma. Ik ben echt jaloers op die koters, ik wil ook wel goed kunnen koken, en zij zijn nog zo jong ook :( Whehe, een zo'n jochie: 'ik neem nu risico's die ik normaal niet zou nemen'. :') |
Tss, ze zijn rond de 10, op die leeftijd smeerde ik net m'n eigen boterhammen :')
Wtf 8 :eek: |
Wij hadden vroeger ongesneden brood, want dat was goedkoper!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zoekt* Elke dag om 18:30 op Net 5. |
OI! Straks komen weer die ster-koeken met kaneel en witte chocolade in de schappen te liggen!
Dat jullie het even weten. |
Ik vind kinderen op televisie altijd heel vervelend bijdehand.
|
Citaat:
Prima snaaivoedsel, jammer dat het alleen zo takkeduur is voor een paar stukjes (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Erg voor je. |
Citaat:
Oh trouwens, Kauwke, tekengerelateerd nieuws: ik heb een privénaaktmodel geregeld voor figuurtekenen :cool: Wat heel dubieus klinkt maar er staat natuurlijk geen seks tegenover ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben gewoon vaak nogal hard voor mezelf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 11 uur gestudeerd vandaag. Ik wist niet dat ik dat kon :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Taai vlees 4 seconden. |
Citaat:
|
Ik kan het me niet voorstellen!
|
Ik houd juist heel erg van kauwen. Omnom kauwen. Ik ga nu door een soepfase (elke dag soep <3) en eigenlijk zou ik daar ook beef jerky voor moeten hebben, dan valt er tenminste iets te kauwen. Volgens mij is dat best lekker, door de champignonsoep ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |